• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»Αίσιο τέλος για τα δύο ελληνικά δεξαμενόπλοια που βρίσκονταν υπό ομηρεία στο Ιράν
Ναυτιλία

Αίσιο τέλος για τα δύο ελληνικά δεξαμενόπλοια που βρίσκονταν υπό ομηρεία στο Ιράν

16 Νοεμβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αίσιο τέλος έχει η υπόθεση με τα δύο υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοια, τα οποία κρατούνταν υπό ομηρεία από την κυβέρνηση του Ιράν. Η ελληνική κυβέρνηση ήρθε σε συμφωνία με την ιρανική και τα πλοία θα λύσουν κάβους. Αναμένονται, πλέον, οι επίσημες ανακοινώσεις με τις σχετικές λεπτομέρειες. Η «ομηρεία» δεν αφορούσε τα πληρώματα, μεγάλο μέρος των οποίων αντικαταστάθηκε.

Τα δύο ελληνικά πλοία είχαν δεχθεί καταδρομική επίθεση των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν σε διεθνή ύδατα. Πρόκειται για το «Delta Poseidon» της Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη και το «Prudent Warrior» της Polembros του Σπύρου Πολέμη τα οποία κρατήθηκαν στο αγκυροβόλιο του ιρανικού λιμανιού Bandar Abbas με συνολικό πλήρωμα αρχικά, 49 ναυτικών, εκ των οποίων 10 Έλληνες, ένας Κύπριος και 38 Φιλιππινέζοι.

Η απόβαση στο Delta Poseidon είχε γίνει με ελικόπτερο από το οποίο κατέβηκαν επτά ένοπλοι, ενώ αντίστοιχη ήταν και η απόβαση με επτά ενόπλους στο πλοίο Prudent Warrior.

Eπρόκειτο για αντίποινα της ιρανικής κυβέρνησης στην ενέργεια της Ελλάδας να δεσμεύσει, στο πλαίσιο των διεθνών κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας, το δεξαμενόπλοιο Το «Lana» το οποίο ως «Pegas» ήταν αρχικά ρωσικών συμφερόντων και μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο, είχε καταπλεύσει στο αγκυροβόλιο της Καρύστου λόγω μηχανικής βλάβης τον περασμένο Απρίλιο.

 

δεξαμενόπλοια Ιράν
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤο Παγκόσμιο παίζει μπάλα στον ΟΠΑΠ – Οι παίκτες της ΑΕΚ ξεχώρισαν τον πρώτο σκόρερ
Next Article Γ. Στόλτενμπεργκ: «Ουκρανικός ο πύραυλος στην Πολωνία - Το λάθος είναι της Ρωσίας που συνεχίζει τον πόλεμο»

Related Posts

Τέλη αποβίβασης €20 σε Μύκονο και Σαντορίνη για επιβάτες κρουαζιέρας από 1η Ιουλίου

13 Ιουνίου, 2025

Παραλίες χωρίς εμπόδια: Τι προβλέπει ο νόμος για ξαπλώστρες και beach bars

10 Ιουνίου, 2025

Handelsblatt: Το στοίχημα της Ελλάδας είναι να προσελκύσει περισσότερους Κινέζους, Ινδούς και Αμερικανούς τουρίστες

6 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.