• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ακρίβεια: «Πριμ» στα προϊόντα με μόνιμες εκπτώσεις άνω του 5% – Τι ζήτησε ο Κ. Σκρέκας από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Ειδήσεις

Ακρίβεια: «Πριμ» στα προϊόντα με μόνιμες εκπτώσεις άνω του 5% – Τι ζήτησε ο Κ. Σκρέκας από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ

7 Αυγούστου, 2023Updated:7 Αυγούστου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σειρά μέτρων στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της κυβέρνησης για στήριξη των καταναλωτών στο περιβάλλον των διεθνών πληθωριστικών πιέσεων έθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας στις αλυσίδες σούπερ - μάρκερ σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα με το ΔΣ της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Συγκεκριμένα ζητήθηκε από τις αλυσίδες:

-Να περιληφθεί στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» τουλάχιστον ένα επώνυμο προϊόν ανά κατηγορία, εφ' όσον διαθέτει προϊόν στην εν λόγω κατηγορία.

-Να καθιερωθεί 2ο σημείο πώλησης ιδιαίτερης προβολής για τα προϊόντα του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» σε καταστήματα σούπερ μάρκετ όπου είναι χωροταξικά εφικτό.

-Να διασφαλιστούν προσιτές τιμές σχολικών ειδών εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου (υπενθυμίζεται ότι τα σχολικά είδη έχουν ενταχθεί στην περίμετρο εφαρμογής του Νόμου 4818/2021 με την επιβολή πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους ώστε να μην είναι μεγαλύτερο ανά μονάδα από εκείνο προ της 31ης Δεκεμβρίου 2021).

Στη συνάντηση εκφράστηκε η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης να επικοινωνεί τόσο μέσω τόσο της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis όσο και με άλλους τρόπους τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές θα ανακοινώσουν μόνιμη μείωση, μεγαλύτερη από 5% στους επίσημους τιμοκαταλόγους τους, μέχρι τέλος του 2023.

Στη συνάντηση μετείχαν ο γενικός γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και το ΔΣ της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας υπό τον πρόεδρό της, Αριστοτέλη Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ) και με τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα, Κώστα Μαυροειδή (Γαλαξίας), του μέλους του ΔΣ, Λάμπρου Παπακοσμά (Σκλαβενίτης) και του γενικού διευθυντή, Απόστολου Πεταλά.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας δήλωσε:

«Το μήνυμά μου προς την Ένωση των Σούπερ Μάρκετ όσο και γενικότερα προς όλους τους παράγοντες στην αγορά (βιομηχανία, χονδρικό και λιανικό εμπόριο) είναι ξεκάθαρο: πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη για να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια ορθώνοντας δίχτυ προστασίας απέναντι στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις. Ως υπουργείο Ανάπτυξης, ταυτόχρονα με τους αυστηρούς ελέγχους που ενεργούμε σε όλα τα προϊόντα για το μεικτό περιθώριο κέρδους, σε εφαρμογή του Νόμου 4818/2021, την ισχύ του οποίου παρατείναμε έως το τέλος του 2023, με έμφαση στα σχολικά και τα προϊόντα αλευροποιίας, επεξεργαστήκαμε και καταθέτουμε δέσμη θετικών προτάσεων, λογικών και εφαρμόσιμων, που είναι βέβαιο ότι θα ωφελήσουν τους καταναλωτές και κυρίως τους πιο ευάλωτους. Επαναλαμβάνω ότι ως κυβέρνηση κάνουμε και θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να περάσουμε με το μικρότερο δυνατό κόστος για όλους αυτήν την δύσκολη περίοδο».

featured super market Σκρέκας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleFREEWIN: Παίζεις εντελώς δωρεάν και διεκδικείς καθημερινά έως και 100.000 ευρώ
Next Article Στεγαστικά δάνεια: Σε πτωτική τροχιά οι πωλήσεις για πρώτη φορά από το 2016

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.