• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Αυτή η χώρα θέλει να κόψει τις διαφημίσεις με ανθυγιεινά τρόφιμα
Πλανήτης

Αυτή η χώρα θέλει να κόψει τις διαφημίσεις με ανθυγιεινά τρόφιμα

8 Μαρτίου, 2023Updated:8 Μαρτίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Εάν ήταν μόνο στο χέρι του υπουργού Τροφίμων και Γεωργίας Τσεμ Έτσντεμιρ από το Κόμμα των Πρασίνων, η διαφήμιση για ανθυγιεινά τρόφιμα θα είχε από καιρό απαγορευθεί. Είναι της άποψης ότι δεν πρέπει να προβάλλονται σχετικές διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο μεταξύ 18:00 και 23:00 η ώρα. Η απαγόρευση θα πρέπει να ισχύει και για τους influencer στο YouTube ή το Tiktok. Επιπλέον, αφίσες με έντονα χρώματα που διαφημίζουν γλυκά ή αλμυρά θα πρέπει και αυτές να απαγορεύονται στα σχολεία, τους παιδικούς σταθμούς και τις παιδικές χαρές στο μέλλον.

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μπορούν να μεγαλώσουν με έναν πιο υγιεινό τρόπο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας και άλλων ασθενειών που σχετίζονται με τη διατροφή».

Αυτά δήλωσε ο Τσεμ Έτσντεμιρ όταν παρουσίασε τα σχέδιά του στο Βερολίνο στις αρχές της εβδομάδας. Η διαφήμιση για ανθυγιεινά τρόφιμα έχει αποδεδειγμένα επίδραση στις διατροφικές συνήθειες των παιδιών, δήλωσε.

Ο αντίλογος στον υπουργό

Ωστόσο, εκπρόσωποι της βιομηχανίας τροφίμων στη Γερμανία αμφισβητούν αυτό το επιχείρημα, όπως για παράδειγμα ο Κάρστεν Μπέρνοτ, Επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Ένωσης Γερμανικής Βιομηχανίας Ζαχαρωδών. Η απαγόρευση της διαφήμισης δεν θα έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να τρώνε λιγότερα γλυκά, λέει:

«Η διαφήμιση είναι απαραίτητη σε μια οικονομία της αγοράς. Η λειτουργία της είναι να πάρει μερίδιο από άλλους ανταγωνιστές»

Οι Γερμανοί κατασκευαστές γλυκισμάτων κάνουν λόγο για πωλήσεις περίπου 14 δισεκατομμυρίων ευρώ πέρυσι ενώ ένα δισεκατομμύριο δαπανάται στη διαφήμιση. Από την άλλη πλευρά σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ ένα στα έξι παιδιά στη Γερμανία είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο. Μεταξύ των παιδιών 11 έως 13 ετών είναι ένα στα πέντε. Οι ειδικοί προειδοποιούν για σωρεία ασθενειών όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και υψηλή αρτηριακή πίεση.

Τι λένε τα παιδιά;

Ωστόσο η πρόταση του Γερμανού υπουργού Τροφίμων Τσεμ Έτσντεμιρ συναντά αντιρρήσεις και μέσα στην ίδια την κυβέρνηση και κυρίως από τους Φιλελευθέρους. Κατά τη γνώμη τους αυτό σημαίνει «περισσότερη γραφειοκρατία, περισσότερες απαγορεύσεις, λιγότερη καινοτομία και λιγότερη ποιότητα ζωής». Τι λένε όμως τα ίδια τα παιδιά; Ο 18χρονος Νόα για παράδειγμα φαίνεται να συμφωνεί με τον υπουργό:

«Πρέπει να δει κανείς πόσοι άνθρωποι είναι υπέρβαροι στις μέρες μας. Οι νέοι επηρεάζονται επίσης. Το βλέπω καθημερινά στο σχολείο. Και σίγουρα υπάρχουν εναλλακτικές για τα γλυκά που μπορεί να αγοράσει κανείς».

 

Πηγή: DW

ανθυγιεινά τρόφιμα επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠολ Κρούγκμαν – Ο Νομπελίστας οικονομολόγος ομολογεί: Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε με την οικονομία των ΗΠΑ
Next Article Θέσεις πολιτικών μηχανικών στην Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας - Σπηλαιολογίας

Related Posts

Ρέει η… σαμπάνια στην Τουρκία των 45 εκατ. φτωχών – Εκτόξευση εισαγωγών 120%

25 Μαρτίου, 2023

Τεράστια προσοχή στη νέα τηλεφωνική απάτη – Αν κάποιος σας ρωτήσει αυτό, κλείστε αμέσως το τηλέφωνο

25 Μαρτίου, 2023

«Ψηφιακός χρυσός» το Bitcoin; Oι πιθανότητες να φτάσει τα $100.000 το 2023 και το στοίχημα του… ενός εκατ.

24 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.