• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Δακτύλιος – Πώς θα εκδίδει ο Δήμος Αθηναίων την κάρτα μόνιμου κατοίκου για την είσοδο σε αυτόν
Ειδήσεις

Δακτύλιος – Πώς θα εκδίδει ο Δήμος Αθηναίων την κάρτα μόνιμου κατοίκου για την είσοδο σε αυτόν

25 Οκτωβρίου, 2021Updated:25 Οκτωβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ο δακτύλιος επιστρέφει στην Αθήνα αύριο Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και στις εξαιρέσεις του μέτρου περιλαμβάνονται οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής που περικλείεται από τα όρια του δακτυλίου.

Οι δικαιούχοι θα πρέπει να έχουν προμηθευτεί την ειδική κάρτα εισόδου – εξόδου στον δακτύλιο, η οποία εκδίδεται από τον Δήμο Αθηναίων μέσω της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών https://eservices.cityofathens.gr από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, με ελάχιστα κλικ.

Πώς θα παραλάβετε την κάρτα
Η διαδικασία έκδοσης είναι εξαιρετικά απλή, καθώς η κάρτα δημιουργείται και εξάγεται αυτόματα από το σύστημα. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες δεν θα χρειαστεί να απευθυνθούν στα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας για να παραλάβουν την κάρτα, καθώς μόλις η αίτησή τους γίνει αποδεκτή από τους αρμόδιους υπαλλήλους του Δήμου, η κάρτα θα «ανεβαίνει» στην προσωπική τους θυρίδα.

Για πρώτη φορά στον Δήμο Αθηναίων, και για λόγους διαφάνειας και προστασίας όλων, ενεργοποιήθηκε μηχανισμός εγκυρότητας εγγράφων που αφορά και τη συγκεκριμένη περίπτωση, την έκδοση της κάρτας δακτυλίου.

Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε κάρτα που εκδίδεται και «ανεβαίνει» στην θυρίδα του αιτούντα, δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα ένα QR code, που χρησιμοποιείται κατά τον έλεγχο. Εφόσον η κάρτα είναι γνήσια, όταν σκαναριστεί το QR code ανοίγει η σχετική ηλεκτρονική σελίδα με τα στοιχεία που είναι συνδεδεμένα με την κάρτα. Σε περίπτωση που είναι πλαστή, το QR code δίνει την πληροφορία ότι η κάρτα δεν βρέθηκε.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά:

Αίτηση (χορηγείται από την υπηρεσία).

Άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου (απλό αντίγραφο). Σε περίπτωση που η άδεια κυκλοφορίας δεν είναι στο όνομα του οδηγού, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ή ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας (όταν πρόκειται για εταιρεία) υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση παραχώρησης χρήσης αυτοκινήτου προς τον ενδιαφερόμενο οδηγό (με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή ή Κ.Ε.Π.).

Για την απόδειξη της κατοικίας, κατατίθενται:

  • Αντίγραφο του εντύπου Ε1 της οικείας ΔΟΥ του τελευταίου οικονομικού έτους (εκτύπωση από τη σελίδα του TAXIS), από την οποία προκύπτει η κύρια κατοικία του δικαιούχου ή σε περίπτωση μίσθωσης του ακινήτου (αναφέρεται υποχρεωτικά στο έντυπο Ε1).
  • Σε περίπτωση που δεν έχει δηλωθεί ως κύρια κατοικία η αναφερόμενη διεύθυνση, απαιτείται και πρόσφατο αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου του ακινήτου, θεωρημένο από ΔΟΥ ή εκτύπωση μέσω TAXIS.
  • Σε περίπτωση πρόσφατης μετακόμισης, το Ε1 συνοδεύει μεταβολή στοιχείων από ΔΟΥ.
  • Σε περίπτωση κατά την οποία ο αιτών είναι φιλοξενούμενος, το Ε1 συνοδεύει υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη που τον φιλοξενεί, στην οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας (με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή ή Κ.Ε.Π.) ή το Ε1 του ίδιου του ιδιοκτήτη.
  • Λογαριασμός Οργανισμού Κοινής Ωφελείας (ΔΕΗ, ΟΤΕ Ή ΕΥΔΑΠ) ή κινητής τηλεφωνίας (απλά αντίγραφα).
  • Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας του οδηγού (απλό αντίγραφο).
  • Διαβατήριο και άδεια παραμονής σε ισχύ.

Επιπλέον της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται στα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας επί της οδού Αγ. Κωνσταντίνου 14, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών κλείνοντας ραντεβού είτε ηλεκτρονικά στο https://rantevou.cityofathens.gr είτε τηλεφωνικά στο 210-5287800.

 

Πηγή: Lykavitos.gr

Δακτύλιος
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗλεκτρικό ρεύμα: Η Ελλάδα έχει το ακριβότερο στην Ευρώπη
Next Article Νέος αναπτυξιακός – Ψηφιακές διαδικασίες – Έλεγχος μέσω κινητού για την πορεία αδειοδότησης

Related Posts

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.