• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Δύο σημαντικές διακρίσεις με υπογραφή Choose για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης στα Tourism Awards 2022
Επιχειρήσεις

Δύο σημαντικές διακρίσεις με υπογραφή Choose για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης στα Tourism Awards 2022

12 Μαΐου, 2022Updated:12 Μαΐου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications.

Η καμπάνια της Choose έλαβε 1 gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και 1 silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media.

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose». Τα σποτ της καμπάνιας είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης στο Youtube: https://youtube.com/c/creteregion.

Choose
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑκρίβεια: Αυτά τα τρόφιμα σημειώνουν διαρκείς ανατιμήσεις
Next Article Οι σπαζοκεφαλιές στον πόλεμο της ενέργειας

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha TV

16 Ιουνίου, 2025

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: WINNER στα Health & Safety Awards 2025

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.