• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Εργασία»Συντάξεις»ΕΦΚΑ: Αυστηρές συστάσεις στους υπαλλήλους για τα αναπάντητα ερωτήματα
Συντάξεις

ΕΦΚΑ: Αυστηρές συστάσεις στους υπαλλήλους για τα αναπάντητα ερωτήματα

6 Αυγούστου, 2022Updated:6 Αυγούστου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Με έγγραφό σε αυστηρό τόνο η Γενική Διεύθυνση Συντάξεων του ΕΦΚΑ ζήτησε από τους υπαλλήλους την άμεση χρήση της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας «ΨΗΦΙΑΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ». καθώς κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας διαπιστώθηκε πως πολλά ερωτήματα των εν αναμονή συνταξιούχων έμειναν αναπάντητα.

Με στόχο να υπάρξει εύρυθμη λειτουργία του καινοτόμου αυτού ψηφιακού εργαλείου γρήγορης, αποτελεσματικής και αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ και των πολιτών, έγιναν οι ακόλουθες αυστηρές συστάσεις:

  • να γίνεται άμεσα χρήση της υπηρεσίας και να εισέρχονται καθημερινά στην εφαρμογή από την έναρξη του ωραρίου τους ώστε να παρακολουθούν κάθε νέο μήνυμα,
  • να απαντούν το συντομότερο δυνατό στα ερωτήματα και στις διευκρινίσεις που ζητούνται,
  • να χρησιμοποιούν εφεξής ως μόνο μέσο επικοινωνίας με τους εν αναμονή συνταξιούχους το ψηφιακό δωμάτιο και να τους προτρέπουν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε αναγκαίο έγγραφο προκειμένου να καταργηθεί η ταλαιπωρία και η «χαρτούρα».

Επίσης, τους γνωστοποιήθηκε ότι οι υπηρεσίες του 1555 θα έχουν στην αρμοδιότητά τους την απάντηση σε ερωτήματα ρουτίνας που υποβάλλονται μέσα από το «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» καθώς ήδη έχει σχεδιαστεί η καταγραφή των συχνών ερωτήσεων και η αποστολή κωδικοποιημένων απαντήσεων από αυτό.

1555
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ ακραία υποκρισία του Τσίπρα και η δημοσιογραφική λαίλαπα του ΣΥΡΙΖΑ
Next Article Μύθοι και αλήθειες για το Ελλάδα 2.0

Related Posts

Συντάξεις: Ερχεται προσαύξηση έως 120 ευρώ – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

16 Ιουνίου, 2025

Συντάξεις Ιουλίου 2025: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές, αναλυτικά οι ημερομηνίες ανά ταμείο

14 Ιουνίου, 2025

ΕΦΚΑ: Αναδρομικά έως 8.500€ σε 50.000 συνταξιούχους – Ποιοι τα δικαιούνται και πότε πληρώνονται

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.