• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Έφτασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι κλήσεις που απαντήθηκαν από το 1555
Ειδήσεις

Έφτασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι κλήσεις που απαντήθηκαν από το 1555

7 Νοεμβρίου, 2022Updated:7 Νοεμβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το ορόσημο των 3,5 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων έφτασε το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, λίγους μήνες μετά τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας.

Όπως αναφέρεται από το υπουργείο Εργασίας, η επαφή των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του και η εξυπηρέτησή τους συνεχίζει να αναβαθμίζεται. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειονότητα των θεμάτων στο 1555 έχει διεκπεραιωθεί σε ελάχιστο χρόνο.

Οι αριθμοί

Αναλυτικά, από τις 29 Ιουλίου 2021 ως και τις 31 Οκτωβρίου 2022, το 1555 έχει δεχθεί συνολικά 3.775.664 κλήσεις, από τις οποίες έχουν απαντηθεί 3.498.238.

Το 99,4% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών έχουν απαντηθεί είτε κατά τη διάρκεια της κλήσης είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικά ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

Ανά φορέα

·         Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα  έχουν εξυπηρετηθεί 2.506.890 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του, με το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων να ανέρχεται σε 99,4%.

·         Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 464.830 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ξεπερνά το 99,7%.

·         Για θέματα ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί 373.701 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 111.112 κλήσεις. Ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας (πρώην ΣΕΠΕ) με 28.579 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 13.468 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 5.746 κλήσεις.

·         Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 4.094 κλήσεις προς τη Γραμμή SOS 15900, καθώς και 2.509 κλήσεις που αφορούν στον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία.

·         Πλέον στο 1555 έχουν ενταχθεί και το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), καθώς και το νέο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο 1555. Ήδη μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2022, είχαν υποβληθεί με αυτό τον τρόπο 21.349 αιτήματα.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: «Το 1555 σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, τόσο σε επίπεδο κλήσεων όσο και σε επίπεδο ολοκλήρωσης αιτημάτων. Τα τελευταία στοιχεία αποτυπώνουν τη διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή και εμπιστοσύνη των πολιτών και επιβεβαιώνουν ότι ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης ήρθε για να μείνει. Δεν το λέμε εμείς, το θέλουν οι ίδιοι οι πολίτες. Στόχος φυσικά παραμένει η συνεχής βελτίωση του 1555, ώστε να γίνει ακόμη πιο χρήσιμος, καθημερινός σύμμαχος των πολιτών».

1555 ΕΦΚΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleUBS: Aνάπτυξη 6,4% φέτος στη Ελλάδα - Στο 2,5% το 2023 - Τι «βλέπει» για εκλογές και χρέος
Next Article ΔΕΠΑ Υποδομών: Εισάγει νέο σύστημα ελέγχου στο δίκτυό της - Παρουσίασε στη ΡΑΕ το σύστημα Picarro

Related Posts

Κλήρωση Τζόκερ 6/7/2025: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 9,6 εκατ. ευρώ

6 Ιουλίου, 2025

Labubu: Ο δημιουργός της δημοφιλούς κούκλας γίνεται ο 10ος πλουσιότερος στην Κίνα

6 Ιουλίου, 2025

Υπερθέρμανση: Η στάθμη της θάλασσας μπορεί να αυξηθεί έως 80 εκατοστά

6 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.