• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»Έλληνες εφοπλιστές: Έσπασαν το φράγμα των $3 δισ. για αγορές πλοίων
Ναυτιλία

Έλληνες εφοπλιστές: Έσπασαν το φράγμα των $3 δισ. για αγορές πλοίων

4 Ιουλίου, 2022Updated:4 Ιουλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Έσπασαν το φράγμα των τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων για αγορές μεταχειρισμένων -second hand πλοίων οι Έλληνες πλοιοκτήτες το α’ εξάμηνο του  2022.

Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 26 Ιουνίου 2022 έχουν δώσει ήδη 3,065 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 145 πλοίων εκ των οποίων 78 είναι φορτηγά (αξίας 1,759 δισεκατομμυρίων δολαρίων), 61 δεξαμενόπλοια (1,2 δισεκατ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), δύο υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και ένα άλλης κατηγορίας.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια για 111 πλοία εκ των οποίων 74 είναι φορτηγά αξίας 1,238  δισ., 18 δεξαμενόπλοια, αξίας 284,9 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και τρία υγραεριοφόρα αξίας 9,1 εκατ.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 21,148 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 994 πλοίων.

Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

-7,3 δισεκατομμύρια για 382 φορτηγά πλοία
-6,6 δισ. για 329 δεξαμενόπλοια
-4,2 δισεκατομμύρια για 122 container vessels
-1,4 δισεκατομμύρια για 47 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 14,2% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 14,5% των πλοίων που άλλαξαν χέρια. Στα φορτηγά έχουν αγοράσει το 20,4% και στα δεξαμενόπλοια το 18,5%.

Εφοπλιστές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣκανδιναβικά και νοτιοαμερικάνικα πρωταθλήματα στο σημερινό πρόγραμμα
Next Article Κορωνοϊός: Στις ηλικίες 18 - 24 η μεγαλύτερη αύξηση των κρουσμάτων - Ποιες περιοχές βρίσκονται στο επίκεντρο

Related Posts

Τέλη αποβίβασης €20 σε Μύκονο και Σαντορίνη για επιβάτες κρουαζιέρας από 1η Ιουλίου

13 Ιουνίου, 2025

Παραλίες χωρίς εμπόδια: Τι προβλέπει ο νόμος για ξαπλώστρες και beach bars

10 Ιουνίου, 2025

Handelsblatt: Το στοίχημα της Ελλάδας είναι να προσελκύσει περισσότερους Κινέζους, Ινδούς και Αμερικανούς τουρίστες

6 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.