• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Ελληνικό Pledge: Πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων-ποτών στα παιδιά
Επιχειρήσεις

Ελληνικό Pledge: Πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων-ποτών στα παιδιά

29 Ιουνίου, 2022Updated:29 Ιουνίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), υλοποίησαν και παρουσιάζουν το Ελληνικό Pledge, μία εθελοντική πρωτοβουλία για τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων & ποτών στα παιδιά.  

Το Ελληνικό Pledge δημιουργήθηκε στο πρότυπο του αντίστοιχου -πολύ επιτυχημένου- ευρωπαϊκού (EUpledge) και απαντά καθοριστικά στις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της σωστής διατροφής, σε συνδυασμό με τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο μας, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες η Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών δραστηριοποιείται ενεργά εδώ και χρόνια.

Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση  τροφίμων & ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Στόχος η αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων και η υποστήριξη των γονέων στην προσπάθειά τους για πιο υγιεινή διατροφή των παιδιών.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Ελληνικό Pledge δεσμεύονται:

  • Να μην πραγματοποιούν διαφημίσεις (στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο) που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 13 ετών, για προϊόντα δηλαδή που δεν πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 13 ετών.
  • Να αποδέχονται την παρακολούθηση και πιστοποίηση της συμμόρφωσής τους από τρίτους ανεξάρτητους φορείς.

Στο Ελληνικό Pledge, που ξεκίνησε τον Μάιο 2022, συμμετέχουν ήδη 18 επιχειρήσεις!

Στην ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες και διευκρινίσεις για κάθε ενδιαφερόμενο. 

Ο κ. Γρ. Αντωνιάδης (Αντιπρόεδρος ΣΕΒΤ, Πρόεδρος ΣΔΕ & Συντονιστής Πρωτοβουλίας Ελληνικού Pledge) δήλωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών βελτιώνει την επικοινωνία των προϊόντων της, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

 

 

 

top business Ελληνικό Pledge ΣΕΒΤ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΨηφιακή Διακυβέρνηση: 1,3 δισ. ευρώ σε βάθος 5ετίας το όφελος από το gov.gr
Next Article ΣτΕ: Αντισυνταγματικό το νέο ειδικό μισθολόγιο των γιατρών του ΕΣΥ – Δεν δικαιούνται αναδρομικά

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha TV

16 Ιουνίου, 2025

Πειραιώς: Στηρίζει τη νέα γενιά με το πρόγραμμα «Youth’s Financial Literacy» - Από το σχολείο στην οικονομική αυτονομία

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.