• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Uncategorized»Euro 7: Αυτό είναι το κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Uncategorized

Euro 7: Αυτό είναι το κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

3 Ιουνίου, 2023Updated:3 Ιουνίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η ιδιότυπη διαμάχη μεταξύ των ανθρώπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για το Euro 7 συνεχίζεται.

Θυμίζουμε ότι το νέο πρότυπο θα εφαρμοστεί για τα καινούργια αυτοκίνητα από την πρώτη Ιουλίου 2025 για τα καινούργια επιβατικά οχήματα και τα ελαφρά επαγγελματικά και από την πρώτη Ιουλίου 2027 για τα καινούργια βαριά επαγγελματικά (λεωφορεία και φορτηγά).

Οι εταιρείες που απαρτίζουν τον ACEA έχουν εκφράσει τον προβληματισμό τους για την εφαρμογή τού Euro 7 σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα (από την ανακοίνωσή της ΕΕ), καθώς θα πρέπει να επενδύσουν μεγάλα χρηματικά ποσά για να καταφέρουν να πληρούν τα αυστηρότερα όρια εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε εκπονήσει μελέτη για το κόστος που θα έπρεπε να επωμιστούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να το επιτύχουν. Όμως, ο Σύνδεσμος πραγματοποίησε νέα μελέτη στην οποία αναφέρεται ότι το πραγματικό κόστος θα είναι δεκαπλάσιο από αυτό της Επιτροπής.

Συγκεκριμένα, η Κομισιόν ανέφερε ότι -κατά μέσο όρο- το κόστος ανά παραγόμενο καινούργιο επιβατικό ή ελαφρό επαγγελματικό αυτοκίνητο θα είναι 184 ευρώ. Όμως, η έρευνα του ACEA αναφέρει ότι αυτό θα είναι 1.862 ευρώ.

Για τα καινούργια βαριά επαγγελματικά οχήματα, δηλαδή λεωφορεία και φορτηγά, ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι το επιπλέον κόστος ανά παραγόμενο καινούργιο όχημα θα είναι 11.707 ευρώ, όταν στη μελέτη της Κομισιόν αναφέρεται ότι αυτό θα είναι 2.765 ευρώ.

Η κυρία Σίγριντ ντε Βρις, Γενική Διευθύντρια του ACEA, δήλωσε σχετικά: «Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές (ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα). Ωστόσο, αυτά που προτείνει το πρότυπο Euro 7 δεν είναι ο σωστός τρόπο για να πραγματοποιηθεί.

»Ο λόγος είναι ότι θα έχει ένα εξαιρετικά χαμηλό θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και πολύ υψηλό κόστος για τις εταιρείες», κατέληξε η κυρία ντε Βρις. Εννοείται ότι το όποιο επιπλέον κόστος για τις εταιρείες θα μετακυλιστεί στην τιμή αγοράς και στην τσέπη των υποψήφιων αγοραστών, κάτι που ανέφερε και η ίδια.

Euro 7
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠανελλήνιες 2023: Ποιοι υποψήφιοι είναι δικαιούχοι για το επίδομα των 350 ευρώ
Next Article Τουρκία: Τον Μεχμέτ Σιμσέκ, εκ των αγαπημένων των αγορών, προορίζει για υπουργό Οικονομικών ο Ερντογάν

Related Posts

Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κλήρωση την Παρασκευή 13/6/2025

13 Ιουνίου, 2025

Metlen – ElvalHalcor: Προειδοποίηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το ενεργειακό κόστος

13 Ιουνίου, 2025

UBS: Παραμένουν ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες παρά το ράλι - Οι τιμές στόχοι

10 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.