• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο: Οι εκπομπές CO2 από τις μεταφορές στην ΕΕ δεν έχουν μειωθεί από το 2011
Πλανήτης

Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο: Οι εκπομπές CO2 από τις μεταφορές στην ΕΕ δεν έχουν μειωθεί από το 2011

22 Φεβρουαρίου, 2024Updated:22 Φεβρουαρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι εκπομπές CO2 από τις μεταφορές στην ΕΕ δεν έχουν μειωθεί από το 2011, αναφέρει το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA).

Αυτό παρά τους στόχους μείωσης ρύπων που έχουν τεθεί στην Γηραιά Ήπειρο για τα νέα αυτοκίνητα από το 2010. Αν και οι κινητήρες τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πιο καθαροί και εκπέμπουν λιγότερους ρύπους, εντούτοις αυτό αντισταθμίστηκε από την αύξηση του όγκου των αυτοκινήτων, αλλά και των κινητήρων που γίνονται όλο και ισχυρότεροι.

Η ΕΕ είχε σημαντική επιτυχία στη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG) σε διάφορους τομείς, αλλά το CO2 από τις οδικές μεταφορές συνέχισε να αυξάνεται. Το 2021, αποτελούσε το 23% των συνολικών εκπομπών GHG της ΕΕ, με τα επιβατικά αυτοκίνητα να ευθύνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Συγκεκριμένα, οι εκπομπές από τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παρέμειναν σταθερές μεταξύ των ετών 2011 και 2022, ενώ μειώθηκαν οριακά οι εκπομπές από τα βενζινοκίνητα οχήματα (-4,6%). Ενώ τα πρότυπα της ΕΕ έχουν κάνει τους κινητήρες πιο αποδοτικούς την τελευταία δεκαετία, αυτά τα κέρδη έχουν ακυρωθεί σε μεγάλο βαθμό από την αύξηση των πωλήσεων των SUV. Τα τελευταία έχουν αυξήσει τη μάζα του οχήματος κατά περίπου 10%, ενώ οι κινητήρες έχουν γίνει ισχυρότεροι.

Στη δεκαετία του 2010, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκμεταλλεύτηκαν τα κενά στις απαιτήσεις δοκιμών για να επιτύχουν μειωμένες εκπομπές σε εργαστηριακό περιβάλλον, δημιουργώντας ένα τεράστιο χάσμα με τις πραγματικές εκπομπές. Μετά το dieselgate ένας νέος κύκλος δοκιμών μείωσε, αλλά δεν εξάλειψε το χάσμα μεταξύ των αποτελεσμάτων των δοκιμών και των εκπομπών του πραγματικού κόσμου.

«Μια πραγματική και απτή μείωση των εκπομπών CO2 των αυτοκινήτων δεν θα συμβεί όσο κυριαρχεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Pietro Russo, μέλος της ECA, στέλνοντας το μήνυμα ότι η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομος για την μείωση των ρύπων.

CO2
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΘέσεις εργασίας στην ΕΦΑ Πόλης Θεσσαλονίκης
Next Article Μητσοτάκης από Ινδία: Η ελληνική οικονομία αναπτύσσεται με διπλάσιο ρυθμό από τον μέσο όρο της ευρωζώνης

Related Posts

Δισεκατομμυριούχος συμβουλεύει: Τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνετε αν κερδίσετε το λαχείο – Τι να αποφύγετε

17 Ιουνίου, 2025

Κρίση στο Βατικανό: Ο Πάπας αναζητά νέους δωρητές για να σώσει τα οικονομικά

17 Ιουνίου, 2025

Χρυσός: Ποιες χώρες κρατούν τα μεγαλύτερα αποθέματα

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.