• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Γιατί τα ταξί δεν γίνονται ...πράσινα
Οικονομία

Γιατί τα ταξί δεν γίνονται ...πράσινα

19 Οκτωβρίου, 2023Updated:19 Οκτωβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Έμφαση στις πράσινες και έξυπνες  μεταφορές και επικαιροποίηση του Εθνικού  Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας με στόχο τη μείωση θανάτων από τροχαία κατά 50% μέχρι το 2030, προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα.

Σύμφωνα με την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, ενεργοποιήθηκε η Εκτελεστική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, η οποία επεξεργάζεται προτάσεις για τον νέο νόμο Οδικής Ασφάλειας, βελτιώσεις του ΚΟΚ, το Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας και την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας.

Επιπλέον μέσα στο επόμενο διάστημα θα δοθεί η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης των οδηγών για την εικόνα τους στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών, το γνωστό point system, και η δυνατότητα, σε όποιον χρειάζεται, να πάρει ψηφιακή βεβαίωση για τους πόντους του.

Με αυξημένες ταχύτητες θα προχωρήσει αντίστοιχα και ο τομέας της ηλεκτροκίνησης μέσα από τα τέσσερα προγράμματα, με τα οποία προικίστηκε πρόσφατα το υπουργείο  και είναι το «Κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙ»,  τα «Πράσινα Ταξί», το «Φορτίζω Ηλεκτρικά» και το «e-Αστυπάλαια».

Προτεραιότητα είναι να διατηρηθεί ζωντανό το ενδιαφέρων των πολιτών για την ηλεκτροκίνηση και για αυτό το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναζητά νέους πόρους χρηματοδότησης, παίρνοντας την σκυτάλη από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που άνοιξε την αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Σε συνέντευξη τύπου χθες της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η αρμόδια υφυπουργός επιβεβαίωσε την μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου για το επιδοτούμενο πρόγραμμα αγοράς ηλεκτρικού οχήματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά II».

Όπως αναφέρθηκε το ποσοστό των ταξινομήσεων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων προσεγγίζει πλέον το 10%, από 0,4% το 2019. Όμως εξακολουθούν να υπάρχουν διαφορετικές ταχύτητες μεταξύ των τεσσάρων συνολικά προγραμμάτων για την ηλεκτροκίνηση.

Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι τα πράσινα ταξί καθώς το σχετικό πρόγραμμα επιδοτήσεων έχει προσελκύει μόλις 50 επαγγελματίες από τους 2.000 που προβλεπόταν να επιδοτηθούν.

«Έχουμε καταγράψει τα σχετικά αιτήματα των επαγγελματιών οδηγών, τα έχουμε αξιολογήσει, και είμαστε σε φάση προετοιμασίας των απαραίτητων νομοθετικών πρωτοβουλιών για την υλοποίηση σημαντικού αριθμού αυτών», σημείωσε η υφυπουργός. Σε κάθε περίπτωση εάν το πρόγραμμα δεν προχωρήσει τα κονδύλια, ύστατη λύση θα είναι να μεταφερθούν οι πόροι σε άλλο που υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως πιθανώς το Κινούμαι Ηλεκτρικά.

Για το πρόγραμμα έχουν ήδη εγκριθεί 2.629 αιτήσεις πολιτών. Έως σήμερα έχουν υποβληθεί 19.000 αιτήσεις στο β’ κύκλο του προγράμματος, προϋπολογισμού 65 εκατ. ευρώ και έχουν εγκριθεί 11.175 από αυτές. Εκτιμάται ότι ως το τέλος Οκτωβρίου θα εξεταστούν άλλες 5.000 αιτήσεις. Μάλιστα, σχεδόν 3 στις 4 αιτήσεις αφορούν δίκυκλα, τρίκυκλα, μικρά αυτοκίνητα και ποδήλατα, στοιχείο που αποτυπώνει και τη στροφή της αγοράς προς τη μικρο-κινητικότητα.

Σημαντικός είναι ο βηματισμός και στα σημεία φόρτισης. Από συνολικά 59 το 2019, στόχος είναι έως το τέλος του 2023 να φτάσουν περίπου τα 4.000 σημεία φόρτισης πανελλαδικά και έως το 2030 τα 25.000.

Ταξί
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΘέσεις εργασίας στο Δήμο Λέρου
Next Article Θέσεις εργασίας στη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.