• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Γιώργος Καραγιάννης (Γ.Γ. υπουργείου Μεταφορών): Τι προβλέπει το σχέδιο για την υλοποίηση των μεγάλων έργων στη Θεσσαλονίκη
Ειδήσεις

Γιώργος Καραγιάννης (Γ.Γ. υπουργείου Μεταφορών): Τι προβλέπει το σχέδιο για την υλοποίηση των μεγάλων έργων στη Θεσσαλονίκη

14 Απριλίου, 2021Updated:14 Απριλίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και τη δημοσιογράφο κ. Σύνθια Σάπικα, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Εκτός από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε, συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα έργα, με τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, να τηρούνται στο ακέραιο, επισημαίνοντας ότι λύνονται όλα τα χρόνια προβλήματα της Θεσσαλονίκης. «Αναβαθμίζουμε τις ζωές των πολιτών της Θεσσαλονίκης με έργα ουσίας όχι βιτρίνας», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας.

«Εκτός του Μετρό, συνεχίζουμε με το «Flyοver» της Θεσσαλονίκης. Προχωράμε στη Β’ φάση του Διαγωνισμού, όπου τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου. Επίσης, συνεχίζουμε με τα αντιπλημμυρικά αλλά και κτηριακά έργα, όπως το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ», κατέληξε ο Γιώργος Καραγιάννης. Ο κ. Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι το έργο συνεχίζεται κανονικά, παρά την μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για το σταθμό «Βενιζέλου» λόγω CΟVID ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα «τρέξει» ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ότι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα ολοκληρωμένο Μετρό, ένα Μετρό που της αξίζει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη και 6 μήνες μετά θα μπει και η Καλαμαριά», τόνισε με έμφαση.

Στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε  στο οδικό έργο Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά, ένα έργο το οποίο ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς οι οποίοι κατευθύνονται προς Χαλκιδική για τουλάχιστον μια δεκαετία. «Ήταν από τις πρώτες μας προτεραιότητες. Ήδη έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και μέσα στο επόμενο 18μηνο το έργο θα έχει ολοκληρωθεί. Μάλιστα, όπως είπε γνωρίζει πολύ καλά τι γίνεται  και πόσο ταλαιπωρούνται οι πολίτες, ειδικά το καλοκαίρι, στο συγκεκριμένο κομμάτι που δεν ξεπερνάει τα 800 μέτρα. «Και εγώ Θεσσαλονικιός είμαι και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα ληφθούν όλες οι πρόνοιες και οι παρεμβάσεις μας ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι Θεσσαλονικείς αυτό το καλοκαίρι», είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. Πρόσθεσε δε ότι και το το έργο της οδικής ασφάλειας του δρόμου Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου, προχωρά κανονικά βάσει του σχεδιασμού, αφού υπάρχει η προκήρυξη και ο εργολάβος.

Από την άλλη, το έργο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα  θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα «πέσουν» οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει  και συμπλήρωσε: «Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης». Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.

Καραγιάννης
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠότε μεταφέρεται ο εορτασμός της Πρωτομαγιάς
Next Article Η Johnson & Johnson καθυστερεί τις παραδόσεις εμβολίων στην Ευρώπη

Related Posts

Financial Times για τα 10 χρόνια από το 2015: Πώς επέστρεψε η Ελλάδα από τον γκρεμό

12 Ιουλίου, 2025

ESET: Παρακολουθείται το τηλέφωνό σας; Οι κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των κινητών συσκευών

11 Ιουλίου, 2025

OPEC: Η ζήτηση για πετρέλαιο θα αυξάνεται έως το 2050 παρά την «στροφή» στην πράσινη ενέργεια

11 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.