H Teleperformance Greece διοργάνωσε την πρώτη virtual Τελετή Απονομής των CRM Grand Prix Customer Service Awards

0

Ένα πρωτοποριακό και εξαιρετικά δυναμικό virtual event έλαβε χώρα για την απονομή των CRM Grand Prix Customer Service Awards για το 2019, από την Teleperformance Greece.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Customer Experience Management» στον κόσμο, για την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers της χώρας μας. Στην Ελλάδα διεξήχθη για 21η συνεχή χρονιά με συμμετοχές από 39 εταιρίες και από 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.000 τηλε-εκπροσώπους.

Οι εταιρίες που διακρίθηκαν στις 3 κατηγορίες τους διαγωνισμού για το 2019 ήταν οι εξής:

  1. Telephone Response άνω των 50 τήλε-εκπροσώπων:

Χρυσό Βραβείο: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ‘Ελ. Βενιζέλος’

Αργυρό Βραβείο: Eurobank

Χάλκινο Βραβείο: Nova

  1. Telephone Response κάτω των 50 τήλε-εκπροσώπων:

Χρυσό Βραβείο: Nespresso Hellas

Αργυρό Βραβείο: BWIN

Χάλκινο Βραβείο: Samsung Electronics Hellas

  1. E-Mail Response: Carglass®

Εφέτος, η υλοποίηση της βράβευσης έγινε την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021, στις εγκαταστάσεις της PODIMATAS GROUP και συγκεκριμένα σε ένα από τα Green Screen Hologram Studios του ομίλου, στο Πικέρμι, συνδυάζοντας την απομακρυσμένη σύνδεση των βραβευθέντων με τη φυσική παρουσία των συντονιστών.

Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη Εταιρία παροχής “Customer Experience Management” στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 40 γλώσσες & διαλέκτους, με πάνω 10.450 Εργαζόμενους που προέρχονται από 109 Χώρες. Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων “One-Office” σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως ‘Best Place to Work’ (2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό όπως το ‘Best Multilingual Contact Center in Europe’ (2019, 2018, 2017).

Share.

Comments are closed.