• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Η διαφήμιση που «έγραψε ιστορία» χωρίς να δείχνει το προϊόν
Πλανήτης

Η διαφήμιση που «έγραψε ιστορία» χωρίς να δείχνει το προϊόν

26 Ιανουαρίου, 2023Updated:26 Ιανουαρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

«Και θα δείτε γιατί το 1984 δεν θα είναι όπως το 1984» ακούγεται να λέει μία φωνή στο τέλος της διαφήμισης που προβλήθηκε στις 22 Ιανουαρίου 1984, στο διάλειμμα του αμερικάνικου Super Bowl.

H διάρκειά της ήταν 60 δευτερόλεπτα και κόστισε 1.5 εκατομμύριο δολάρια. Οι θεατές όμως εκείνη την ημέρα δεν είδαν ποτέ κανένα προϊόν να διαφημίζεται.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Στιβ Τζομπς, ιδρυτής της Apple αποφάσισε να παρουσιάσει στον κόσμο τον επαναστατικό, για την τότε εποχή, υπολογιστή Macintosh. Μπορεί σήμερα ως γεγονός να ακούγεται κάτι το σύνηθες και αυτονόητο για το έτος 1984 όμως επρόκειτο για μια μορφή επανάστασης.

Ο Τζομπς έδωσε στον κόσμο έναν υπολογιστή προσβάσιμο σε πολλούς, όχι μονάχα λόγω της προσιτής τιμής του αλλά και της απλότητάς του στην χρήση, καθώς δεν χρειαζόταν να έχει σπουδάσει κανείς πληροφορική για να τον χειριστεί.

Η Apple όμως έμεινε στην ιστορία και για τη διαφήμιση του Macintosh, η οποία όμως δεν έδειξε το προϊόν σε κανένα πλάνο της. Δύο ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του υπολογιστή από τον Στιβ Τζομπς, η εταιρεία αποφασίζει να δώσει μία μικρή γεύση στο κοινό, κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος της Αμερικής, του Super Bowl.

Εκείνα τα 60 δευτερόλεπτα θα τα παρακολουθήσουν περισσότεροι από 90 εκατομμύρια θεατές, με πολλούς να συμφωνούν ακόμη και σήμερα, μετά από 39 χρόνια πως πρόκειται για την καλύτερη διαφήμιση όλων των εποχών.

«Ποιος στο διάολο είναι ο Στιβ Τζομπς;»

Τη σκηνοθεσία της διαφήμισης την ανέλαβε ο Ρίντλεϊ Σκοτ, γνωστός τότε για την ταινία «Blade Runner» και πολλών ακόμη σήμερα, όπως «Alien», «o Μονομάχος» και «Προμηθέας».

Ο Σκοτ θυμάται πως όταν η διαφημιστική εταιρεία του έκανε την πρόταση, νόμιζε πως πρόκειται για δουλειά του συγκροτήματος  Beatles, των οποίων η εταιρεία ονομαζόταν Apple Records.

«Μου είπαν «όχι,όχι,όχι. Η Apple είναι ένας τύπος που λέγεται Στιβ Τζομπς»» περιγράφει ο ίδιος, και θυμάται να απαντά: «Ποιος στο διάολο είναι ο Στιβ Τζομπς;».

H διαφήμιση ξεκινά με ένα δυστοπικό τοπίο, εμπνευσμένο από το έργο του Τζορτζ Όργουελ με τίτλο «1984». Παράλληλα ακούγονται ήχοι ενός συναγερμού και βλέπουμε έναν στρατό ανδρών να κατευθύνεται προς μία οθόνη όπου απεικονίζεται ο «Μεγάλος Αδερφός».

Ξαφνικά παρεμβάλλεται η όψη μίας γυναίκας που τρέχει για να ξεφύγει από την Αστυνομία ενώ κρατάει  μία βαριοπούλα, την οποία εκσφενδονίζει τελικά στην μεγάλη οθόνη. Η καταστροφή του «Μεγάλου Αδερφού» απελευθερώνει το μυαλό του στρατού.

Τα τελευταία 8 δευτερόλεπτα της διαφήμισης, ένας αφηγητής αναφέροντας το Macintosh ακούγεται να λέει: «Στις 24 Ιανουαρίου, η Apple Computer θα παρουσιάσει το Macintosh. Και θα δείτε γιατί το 1984 δεν θα είναι όπως το 1984».

H σύγκρουση

Όταν ο Στιβ Τζομπς και ο συνιδρυτής της Apple, Στιβ Βόζνιακ παρακολούθησαν για πρώτη φορά τη διαφήμιση, έμειναν με «ανοιχτό το στόμα», χαρακτηρίζοντάς την «εκπληκτική» αλλά και «καλύτερη από κάθε τρέιλερ επιστημονικής φαντασίας». Το διοικητικό συμβούλιο της Apple όμως είχε αντίθετη άποψη.

Συγκεκριμένα ένα μέλος της, πρότεινε να βρεθεί νέα διαφημιστική εταιρεία, πρόταση που συμμερίστηκαν όλα τα μέλη του συμβουλίου. Ωστόσο αυτό δεν συνέβη καθώς η Apple συνέχισε να συνεργάζεται με την συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία έως το 2014.

Δείτε τη διαφήμιση:

διαφήμιση
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚλήρωση Τζόκερ 26/1/2023: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 600.000 ευρώ
Next Article Σκλαβενίτης: Άνοιξε θέσεις εργασίας στα κεντρικά γραφεία

Related Posts

Tesla: Γιατί τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά της χάνουν τόσο πολύ την αξία τους

31 Μαρτίου, 2023

Κουβέιτ: Το κρατικό επενδυτικό fund πωλεί μετοχές της Mercedes αξίας 1,4 δισ. ευρώ

30 Μαρτίου, 2023

Το εξωτερικό χρέος της Ρωσίας υποχώρησε το 2022 σε χαμηλό 15ετίας

30 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.