• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Η ΣΤΑ.ΣΥ προχωρά στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής Γέφυρας Πουλόπουλου
Ειδήσεις

Η ΣΤΑ.ΣΥ προχωρά στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής Γέφυρας Πουλόπουλου

7 Απριλίου, 2025Updated:7 Απριλίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στον «αέρα» βγαίνει, το αμέσως επόμενο διάστημα, ο διαγωνισμός για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γέφυρας Πουλόπουλου της Γραμμής 1 του Μετρό Κηφισιά - Πειραιά, από τη ΣΤΑ.ΣΥ.

Η γέφυρα Πουλόπουλου, μήκους 105 μέτρων βρίσκεται στα Πετράλωνα και κατασκευάστηκε με αναμόρφωση της προϋπάρχουσας γέφυρας το 1975. Στο πλαίσιο των τακτικών επιθεωρήσεων και ελέγχων που διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ, κρίθηκε σκόπιμη η αναβάθμισης της υποδομής της γέφυρας, που θα της προσδώσει 50 επιπλέον χρόνια ζωής. Είχε προηγηθεί η εκπόνηση μελέτης επιθεώρησης και καταγραφής των τεχνικών αναγκών από εξειδικευμένο συνεργείο, καθώς και η σύνταξη μελέτης ειδικότερα για την ανύψωση του φορέα και την αντικατάσταση των εφεδράνων.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ, το έργο προβλέπει την ενίσχυση των βάθρων και της θεμελίωσης της γέφυρας, την ανύψωση και συντήρηση του φορέα, καθώς και την αντικατάσταση των υφιστάμενων εφεδράνων παλαιάς τεχνολογίας με σύγχρονα. Το έργο είναι τεχνικά απαιτητικό και σύνθετο και θα εκτελεστεί χωρίς να διακοπεί η λειτουργία της Γραμμής 1 του Μετρό. Η διάρκεια της σύμβασης προσδιορίζεται στους 12 μήνες.

Με απόφασή του, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενέκρινε τη χρηματοδότηση του Έργου από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΕΠΑ), προϋπολογισμού 3.215.000,00 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. και η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού θα προκηρυχθεί τις επόμενες ημέρες.

ΣΤΑ.ΣΥ.
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔυσοίωνη πρόβλεψη Dimon: Οι δασμοί θα πλήξουν την ανάπτυξη και θα ανεβάσουν τις τιμές
Next Article Έκτακτο συμβούλιο υπουργών Εμπορίου για την προετοιμασία της ευρωπαϊκής απάντησης στους δασμούς Τραμπ

Related Posts

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.