• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Ηγέτης σε τρεις λέξεις
Opinion

Ηγέτης σε τρεις λέξεις

17 Μαΐου, 2024Updated:17 Μαΐου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Βασικό συστατικό του επιτυχημένου ηγέτη είναι η κατοχύρωση της εμπιστοσύνης της ομάδας του. Ως ηγέτης, χρειάζεται τα άτομα στην εταιρία σας να σας εμπιστεύονται.

Γράφει η Στέλλα Δροσοπούλου

Οι περισσότερες εταιρίες συμβουλευτικής για την ηγεσία, έχουν διακρίνει πως η εμπιστοσύνη είναι ο κύριος δείκτης για τις θετικές ή αρνητικές αξιολογήσεις για τα στελέχη που διατηρούν θέσεις ηγεσίας. Αλλά το να δημιουργήσεις αυτήν την αντίληψη εμπιστοσύνης ή να την αποκαταστήσεις όταν την έχεις χάσει, δεν είναι τόσο απλή διαδικασία.

Η συμβουλευτική εταιρία ηγεσίας Zenger/Folkman, διεξήγε μια έρευνα εξετάζοντας δεδομένα από 360 αξιολογήσεις 87.000 ηγετών, και εντόπισε τρεις βασικές ομάδες παραγόντων που αποτελούν συχνά τη βάση για την εμπιστοσύνη. Συνέκρινε επίσης συσχετίσεις μεταξύ της αξιολόγησης εμπιστοσύνης και όλων των άλλων παραγόντων στην αξιολόγηση και βάσει των 15 υψηλότερων συσχετίσεων, πραγματοποίησε μια παραγοντική ανάλυση που αποκάλυψε τρία στοιχεία.

Θετικές Σχέσεις

Η εμπιστοσύνη βασίζεται εν μέρει στον βαθμό στον οποίο ένας ηγέτης είναι σε θέση να δημιουργήσει θετικές σχέσεις με άλλα άτομα και ομάδες.
Για να ενσταλάξει την εμπιστοσύνη ένας ηγέτης χρειάζεται να
παραμείνει σε επαφή τις ανησυχίες των άλλων όπως και να δημιουργήσει σχέσεις συνεργασίας μεταξύ των μελών της ομάδας ενισχύοντας ένα περιβάλλον που θα αποβάλει τις συγκρούσεις.

Καλή κρίση/Εμπειρία

Ένας άλλος παράγοντας στο εάν οι άνθρωποι εμπιστεύονται έναν ηγέτη είναι ο βαθμός στον οποίο ένας ηγέτης είναι καλά ενημερωμένος . Ο ηγέτης που απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της ομάδας κατανοεί τις τεχνικές πτυχές της εργασίας και είναι ευδιάκριτο πως έχει εις βάθος εμπειρία. Αυτό σημαίνει πως χρησιμοποιεί καλή κρίση όταν λαμβάνει αποφάσεις. Άλλοι εμπιστεύονται τις ιδέες και τις απόψεις του, άλλοι αναζητούν τη γνώμη του. Έχει κερδίσει την αντίληψη πως μπορεί να προβλέψει και να ανταποκριθεί γρήγορα σε προβλήματα.

Συνέπεια/ συνοχή

Το τελευταίο στοιχείο εμπιστοσύνης είναι ο βαθμός στον οποίο οι ηγέτες κάνουν αυτό που λένε ότι θα κάνουν. Οι άνθρωποι βαθμολογούν έναν ηγέτη με υψηλή εμπιστοσύνη εάν αποτελεί πρότυπο και δίνει το καλό παράδειγμα. Ο υποδειγματικός ηγέτης τηρεί τις δεσμεύσεις και τις υποσχέσεις με κάθε κόστος.

Η παραπάνω διατριβή εντόπισε ότι το επίπεδο εμπιστοσύνης συσχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αξιολογούν τη συνολική αποτελεσματικότητα της ηγεσίας ενός ηγέτη. Έχει τον ισχυρότερο αντίκτυπο στις άμεσες αναφορές και τις συνολικές αξιολογήσεις από ομοτίμους.

Χρειάζονται και τα τρία στοιχεία εμπιστοσύνης;

Μια απο τις αναλύσεις της Zenger/Folkman, έδειξε ότι η ασυνέπεια έχει πράγματι αρνητικό αντίκτυπο (η εμπιστοσύνη μειώθηκε κατά 17 μονάδες) αλλά οι σχέσεις εμφανίστηκαν ώς ο πιο επιδραστικός παράγοντας.

Όταν οι σχέσεις ήταν χαμηλές και τόσο η κρίση όσο και η συνέπεια ήταν υψηλή, η εμπιστοσύνη μειώθηκε κατά 33 βαθμούς. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι πολλοί ηγέτες θεωρούνται περιστασιακά ασυνεπείς. Όλοι σκοπεύουμε να κάνουμε πράγματα που δεν γίνονται, αλλά από τη στιγμή που μια σχέση καταστραφεί ή αν δεν δημιουργήθηκε ποτέ από την αρχή, είναι δύσκολο για τους ανθρώπους να δείξουν εμπιστοσύνη.

Ένας ηγέτης δεν χρειάζεται να είναι τέλειος για να είναι εξαιρετικός . Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο οτι η εν λόγω η έρευνα κατέληξε πως όταν πρόκειται για εμπιστοσύνη, και τα τρία αυτά στοιχεία πρέπει να είναι πάνω από το μέσο όρο.
Σχέσεις, εμπειρία, συνέπεια

ηγέτης
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟΑΣΑ: Αναβαθμίζει το δίκτυο νυχτερινών λεωφορειακών γραμμών
Next Article Μητσοτάκης για Β. Μακεδονία: «Εάν δεν συμμορφωθεί, ο δρόμος για την Ευρώπη θα μείνει κλειστός»

Related Posts

Τι είδους Φιλεθευρισμός;

13 Ιουνίου, 2025

Πόθεν έσχες

13 Ιουνίου, 2025

Συμμετοχή της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Άμυνα: Εθνική αποτυχία η εθνική ευκαιρία;

12 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.