• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»ΗΠΑ: Η ακρίβεια έφτασε και στα φαστφουντάδικα – Βουτιά στις πωλήσεις
Ειδήσεις

ΗΠΑ: Η ακρίβεια έφτασε και στα φαστφουντάδικα – Βουτιά στις πωλήσεις

2 Μαΐου, 2024Updated:2 Μαΐου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στους ισολογισμούς μεγάλων επιχειρήσεων και γνωστών αλυσίδων εστιατορίων αποτυπώνεται πλέον η αποδυνάμωση των καταναλωτών και ιδίως των φτωχότερων νοικοκυριών στις ΗΠΑ. Έπειτα από μήνες προειδοποιήσεων από οικονομολόγους και παράγοντες της αγοράς, δημοφιλείς εταιρείες είδαν το πρώτο τρίμηνο του έτους έντονη πτώση των πωλήσεών τους, ως αποτέλεσμα της ακρίβειας και των υψηλών επιτοκίων δανεισμού.

Οι περικοπές που κάνουν οι Αμερικανοί καταναλωτές στις δαπάνες «χτύπησαν» τις πωλήσεις της Starbucks, η οποία κατέγραψε αιφνιδιαστική πτώση 4% το α΄τρίμηνο. Επίσης οι Pizza Hut και KFC, που λειτουργούν υπό την ομπρέλα του ίδιου ομίλου, εμφάνισαν συρρίκνωση 3%. Ακόμα και η McDonald’s η οποία παρουσίασε πολύ μικρότερη αύξηση των πωλήσεων από το προσδοκώμενο. Η καταναλωτική δύναμη έχει βέβαια ξεκινήσει να περιορίζεται εδώ και καιρό, αλλά πέρασαν κάποιοι μήνες προτού γίνει εμφανές στις πωλήσεις.

Πέραν των χαμηλόμισθων που έκοψαν ορισμένες συνήθειες και άλλων καταναλωτών που στρέφονται πια στις φθηνότερες επιλογές, ορισμένες αλυσίδες εστιατορίων επικαλέστηκαν επιπλέον λόγους για τις χαμηλές επιδόσεις του α’ τριμήνου. Ειδικότερα, η Starbucks δήλωσε ότι οι πωλήσεις ήταν χαμηλότερες λόγω των κυμάτων κακοκαιρίας, ενώ η Yum Brands, μητρική της Pizza Hut, KFC και Taco Bell, επίσης το απέδωσε στις χιονοθύελλες και στη σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, που ήταν πολύ ισχυρό.

Ωστόσο, οι παράγοντες αυτοί δεν μπορούν να εξηγήσουν πλήρως την ιδιαίτερη αδυναμία του πρώτου τριμήνου. Σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο CNBC, φαίνεται πως οι μεγάλες αλυσίδες ανταγωνίζονται πολύ έντονα για ένα κοινό πιο μικρό και πιο προσεκτικό στη διαχείριση των χρημάτων του.

Εξάλλου, το κόστος του φαγητού σε εστιατόρια τύπου fast-food ή εξυπηρέτησης «στο χέρι» ανέβηκε περισσότερο από το κόστος του σπιτικού φαγητού, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. «Προφανώς όλοι παλεύουν για λιγότερους πελάτες ή πελάτες που σίγουρα επισκέπτονται λιγότερο» τα εστιατόρια, δήλωσε σε αναλυτές ο οικονομικός διευθυντής της McDonald’s, Ian Borden, προσθέτοντας ότι η εταιρεία πρέπει να υιοθετήσει μια πιο σκληρή νοοτροπία ανταγωνισμού.

Ορισμένες μετρήσεις δείχνουν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους φαγητά, ακόμα κι αν είναι πλέον ακριβότερα σε σύγκριση με πέρυσι. Ωστόσο, η τάση αυτή δεν φαίνεται να ισχύει για τα εστιατόρια τύπου fast food. «Αυτό που είδαμε με τους καταναλωτές είναι ότι εάν δέχονται πίεση, τείνουν να μειώνουν τα έξοδά τους σε εμπειρίες ταχυφαγείων», δήλωσε στο CNBC ο Michael Skipworth, διευθύνων σύμβουλος της Wingstop, δημοφιλούς αλυσίδας εστιατορίων στην Wall Street.

Αν και οι προβλέψεις για τους αμέσως επόμενους μήνες αποκλίνουν, οι περισσότεροι παράγοντες της αγοράς δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον του κλάδου σε μακροπρόθεσμο επίπεδο και θεωρούν ότι οι πωλήσεις θα ανακάμψουν, ενδεχομένως και πριν το τέλος του έτους. Μάλιστα, ορισμένοι εκτιμούν ότι το πρώτο τρίμηνο θα είναι τελικά το ασθενέστερο όλων.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤα έσοδα του Pinterest εκτοξεύονται – Η διαφορά του από τα υπόλοιπα social media
Next Article 18 θέσεις εργασίας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Related Posts

Eurostat: Στο 3,6% πάτησε γκάζι ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο - «Τσίμπησε» στο 2% στην ευρωζώνη

1 Ιουλίου, 2025

Διαθήκες, δικογραφίες, δικηγόροι: Ο Νέος Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας βάζει τέλος στις καθυστερήσεις

1 Ιουλίου, 2025

ΑΔΜΗΕ: Παρουσιάστηκε η μελέτη του GSI για το τμήμα Κύπρου-Ισραήλ

1 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.