• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»ΗΠΑ: Πότε οι αεροπορικές πρέπει να αποζημιώνουν αυτόματα τους πελάτες τους
Πλανήτης

ΗΠΑ: Πότε οι αεροπορικές πρέπει να αποζημιώνουν αυτόματα τους πελάτες τους

8 Μαΐου, 2024Updated:8 Μαΐου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει πλέον να παρέχουν αυτόματες επιστροφές χρημάτων στους ταξιδιώτες εάν οι πτήσεις τους ακυρωθούν ή τροποποιηθούν σημαντικά, σύμφωνα με τους νέους κανόνες του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ.

Οι νέοι κανονισμοί περιγράφουν τις περιπτώσεις στις οποίες οι επιβάτες δικαιούνται επιστροφή χρημάτων για όλα τα ταξίδια προς, από και εντός των ΗΠΑ. Στόχος είναι η διευκόλυνση της επιστροφής χρημάτων στους επιβάτες και η συνέπεια και ομοιομορφία των πολιτικών επιστροφής χρημάτων μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών.

Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, οι καταγγελίες που αφορούσαν αεροπορικές εταιρείες και πρακτορεία εισιτηρίων που απέρριπταν ή καθυστερούσαν τις επιστροφές χρημάτων αποτελούσαν το 87% όλων των καταγγελιών για τις υπηρεσίες αεροπορικών ταξιδιών στο αποκορύφωμα της πανδημίας το 2020.

«Οι επιβάτες αξίζουν να παίρνουν πίσω τα χρήματά τους όταν μια αεροπορική εταιρεία τους χρωστάει, χωρίς πονοκεφάλους ή παζάρια», ανέφερε σε δήλωσή του ο Υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ, Πιτ Μπούτιτζετζ.

Σύμφωνα με τον νέο κανόνα, οι επιβάτες θα δικαιούνται επιστροφή χρημάτων εάν υπάρχει σημαντική αλλαγή στις πτήσεις τους. Σε αυτές περιλαμβάνονται τα εξής:

– Ώρα αναχώρησης ή άφιξης που αλλάζει περισσότερο από τρεις ώρες σε πτήσεις εσωτερικού ή έξι ώρες για διεθνείς πτήσεις.

-Υποβάθμιση σε χαμηλότερη θέση από αυτή που είχε αρχικά αγοραστεί.

-Αλλαγή του αεροδρομίου αναχώρησης ή άφιξης.

-Αύξηση του αριθμού των ενδιάμεσων πτήσεων με ανταπόκριση.

-Αλλαγές στα αεροδρόμια ανταπόκρισης ή στα αεροπλάνα, εάν αυτά είναι λιγότερο εξυπηρετικά για τα άτομα με αναπηρία.

Οι ταξιδιώτες θα λαμβάνουν επίσης επιστροφή χρημάτων για τα τέλη αποσκευών, εάν η αποσκευή χαθεί και δεν παραδοθεί εντός 12 ωρών από την άφιξη στην πύλη μιας πτήσης εσωτερικού. Οι διεθνείς πτήσεις θα έχουν από 15 έως 30 ώρες για να επιστρέψουν μια χαμένη αποσκευή, ανάλογα με τη διάρκειά τους.

Όποιος πληρώνει για μια υπηρεσία, όπως Wi-Fi ή ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια της πτήσης και δεν την παραλαμβάνει, θα πάρει επίσης πίσω τα χρήματά του.

Επιπλέον, το υπουργείο ανακοίνωσε αλλαγές για τη διευκόλυνση της λήψης των οφειλών από τους επιβάτες, απαιτώντας την άμεση αυτόματη επιστροφή χρημάτων μέσω της αρχικής μορφής πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των μετρητών.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, το υπουργείο επίσης δημοσίευσε έναν τελικό κανόνα που απαιτεί από τις αεροπορικές εταιρείες να ανακοινώνουν σαφώς εκ των προτέρων τις επιπλέον χρεώσεις τους για τις αποσκευές, τις χειραποσκευές ή για την ακύρωση ή την αλλαγή κράτησης.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, οι αεροπορικές εταιρείες κατέγραψαν αύξηση 30% στα έσοδα από τα τέλη αποσκευών μεταξύ 2018 και 2022.

«Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να εξασφαλίσουν καλύτερες προσφορές για τους επιβάτες και όχι για να δουν ποιος μπορεί να χρεώσει τα περισσότερα τέλη», ανέφερε ο Μπούτιτζετζ σε δήλωσή του, προσθέτοντας ότι οι νέοι κανονισμοί θα εξοικονομήσουν περισσότερα από μισό δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως για τους ταξιδιώτες.

αεροπορικές επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑποσύρεται παγκοσμίως το εμβόλιο της AstraZeneca κατά της Covid - Η παρενέργεια που εντοπίστηκε
Next Article Ενέργεια: Το 30% που παρήχθη παγκοσμίως προήλθε από ανανεώσιμες πηγές το 2023

Related Posts

Smartphones: Γιατί Apple, Motorola και Samsung ενισχύουν τις εισαγωγές στις ΗΠΑ

22 Μαΐου, 2025

ΗΠΑ: Γιατί χάνουν τουρίστες και έσοδα – Μείωση 12 δισ. δολαρίων το 2025

22 Μαΐου, 2025

CNBC: Πώς οι δασμοί και η καταναλωτική εμπιστοσύνη επηρεάζουν τις εταιρείες των ΗΠΑ

22 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.