• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»ΗΠΑ: Τι αγόρασαν οι Αμερικανοί στις γιορτές – Εκτίναξη 8,5% της αγοραστικής δύναμης
Ειδήσεις

ΗΠΑ: Τι αγόρασαν οι Αμερικανοί στις γιορτές – Εκτίναξη 8,5% της αγοραστικής δύναμης

27 Δεκεμβρίου, 2021Updated:27 Δεκεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αύξηση 8,5%, σε σύγκριση με πέρυσι, παρουσίασαν οι πωλήσεις στις ΗΠΑ, κατά την περίοδο των εορτών, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ρούχα, κοσμήματα και ηλεκτρονικά είδη.

Σύμφωνα με έκθεση της Mastercard SpendingPulse, οι πωλήσεις αυξήθηκαν, τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο, για την εορταστική περίοδο, η οποία ορίζεται από την 1η Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, ενώ οι καταναλωτές άρχισαν να αναζητούν δώρα νωρίτερα από ό,τι συνήθως,.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 47% για τα είδη ένδυσης, 32% για τα κοσμήματα και 16% για τα ηλεκτρονικά είδη, σε σύγκριση με το 2020, με τις τρεις κατηγορίες να αυξάνονται τουλάχιστον κατά 20% από τα επίπεδά τους πριν από την πανδημία το 2019. Τα πολυκαταστήματα σημείωσαν άνοδο 21% από πέρυσι και σημείωσαν άνοδο 11% από πριν δύο χρόνια.

Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 11%, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία παρακολουθεί τις λιανικές πωλήσεις σε όλους τους τύπους πληρωμών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει πλέον περίπου το 21% του συνόλου των πωλήσεων για τις διακοπές.

γιορτές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article3 θέσεις εργασίας στην ΑΣΤΕΚ
Next Article Οι 2+1 σκόπελοι που απειλούν το Bitcoin

Related Posts

ΤτΕ: Αυξήθηκαν στα 78,2 δισ. ευρώ τα δανεία που βρίσκονται στα χέρια των servicers

17 Ιουνίου, 2025

Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και CCO της Microsoft Judson Althoff

17 Ιουνίου, 2025

Ερευνα: Οι Ελληνες αγοράζουν «έξυπνα» τετραγωνικά - 1 στους 4 αγοραστές επιλέγουν ακίνητα 76 – 100 τ.μ.

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.