• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 11% στο επτάμηνο 2022
Επιχειρήσεις

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 11% στο επτάμηνο 2022

4 Αυγούστου, 2022Updated:4 Αυγούστου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αύξηση περίπου 3% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo για τον μήνα Ιούλιο 2022. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά περίπου 11%, όπως ανακοινώθηκε.

Στην Ελλάδα, τον Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωση κατά περίπου 0,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, καθώς η τελευταία μέρα του μήνα εφέτος ήταν Κυριακή, όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά περίπου 1,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.

Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 17% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.

Στην Κύπρο, οι πωλήσεις κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά περίπου 21%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά περίπου 24%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.

Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 4%τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά περίπου 0,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά περίπου 3% τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά περίπου 5%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.

Σύμφωνα με όσα επισημαίνονται σε σχετική ανακοίνωση «η διατάραξη της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας με βίαιο τρόπο ανέτρεψε ισορροπίες ετών προκαλώντας σοβαρή κρίση στο λιανεμπόριο η οποία συνεχίζεται.

Υπό αυτές τις συνθήκες οι λιανικές πωλήσεις δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μεγέθη των προ πανδημίας ετών και δεν ευνοούν φιλόδοξες επιχειρηματικές στοχεύσεις. Ο Όμιλος Jumbo, από την πρώτη μέρα που εκδηλώθηκε η κρίση της παράλογης ακρίβειας στις μεταφορές και τις πρώτες ύλες αλλά και του ξέφρενου πληθωρισμού εντός και εκτός συνόρων, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού οχυρού για την άμυνα του καταναλωτή. Από την πρώτη μέρα, ο Όμιλος Jumbo αρνήθηκε να υποκύψει στον πειρασμό μιας γενικευμένης και οριζόντιας αύξησης των τιμών. Αποκλείστηκαν από το προϊοντικό φάσμα των καταστημάτων Jumbo, όλα εκείνα τα προϊόντα στα οποία η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή. Το Οχυρό του καταναλωτή Jumbo, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανθίσταται στις πληθωριστικές πιέσεις και αποφέρει συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα».

«Χωρίς αμφιβολία, οι μεγάλες προκλήσεις για την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Οικονομία παραμένουν. Το λιανεμπόριο δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση. Το μεταφορικό κόστος δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης για την Ευρώπη. Η σταθερή ισχυροποίηση του δολαρίου έναντι του ευρώ επιβαρύνει το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών. Οι γεωπολιτικές συνθήκες μαζί με την ενεργειακή ανασφάλεια συντηρούν παράλογα επίπεδα τιμών και πληθωριστικές προσδοκίες. Για τον Όμιλο Jumbo το όφελος του καταναλωτή αποτελεί προτεραιότητα. Οι αριθμοί και τα μεγέθη αποδεικνύουν την ορθότητα αυτής της στρατηγικής», σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.

JUMBO top business
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠριν την ΔΕΘ οι τελικές αποφάσεις για νέο πακέτο μέτρων στήριξης νοικοκυριών και επιχειρήσεων
Next Article Χρ. Σταϊκούρας: Συμπληρωματικός προϋπολογισμός για την επιπλέον στήριξη νοικοκυριών και επιχειρήσεων

Related Posts

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πράσινο φως στην εξαγορά της Sun Force One από Aktor Ανανεώσιμες-Green Line

17 Ιουνίου, 2025

HelleniQ Energy: Ξεκινά εκ νέου κάλυψη η NBG Sec. με τιμή στόχο στα 9,40 ευρώ

17 Ιουνίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca - "Βλέπει" τιμή στόχο 28,80 ευρώ - Περιθώριο ανόδου 45%

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.