Καραμανλής: Ο ΣΥΡΙΖΑ «έσπασε» το Πάτρα – Πύργος σε οκτώ κομμάτια για να ευνοήσει τον τότε «κόκκινο» εργολάβο

0

Για το Πάτρα – Πύργος, το ΒΟΑΚ, την απεργία στο Μετρό, την βελτίωση της εικόνας στα λεωφορεία και τα ελληνοτουρκικά μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Σήμερα» με τον Δημήτρη Οικονόμου και τη Μαρία Αναστασοπούλου.

Ο κ. Καραμανλής δεν έκρυψε την έκπληξη του για τους ισχυρισμούς του κ. Τσίπρα όσον αφορά στο Πάτρα – Πύργος, σχολιάζοντας: «Με εξέπληξε αυτό που άκουσα από τον κ. Τσίπρα γιατί μου θύμισε ότι συνήθως ο ένοχος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος». Χαρακτήρισε ειδικότερα απαράδεκτο, την ώρα που στην προανακριτική επιτροπή γίνονται αποκαλύψεις για τον κ. Καλογρίτσα, να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για το έργο Πάτρα – Πύργος. «Ένα έργο, που το είχε βρει έτοιμο και το έσπασε σε οκτώ κομμάτια για να ευνοήσει τον τότε ‘κόκκινο’ εργολάβο, τον εργολάβο – καναλάρχη», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε: «Πρέπει να υπάρχει και ένα όριο στο πολιτικό θράσος».

Όσον αφορά στην ανακοίνωση, χθες, από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, επίσκεψης στην Κρήτη για το ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ένα τεράστιο έργο πνοής έχει για πρώτη φορά τελική χάραξη.

Όσον αφορά στην πρωινή στάση εργασίας στο Μετρό, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι προκηρύχθηκε ξαφνικά από το ένα από τα εννέα σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ και από μία μεμονωμένη ομάδα συνδικαλιστών. Ανέφερε ότι έγινε προσφυγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, που έκρινε τη στάση εργασίας παράνομη και καταχρηστική, αλλά το σωματείο, κατά την πάγια τακτική, ζήτησε την κάλυψη της κινητοποίησης από το Εργατικό Κέντρο Αθήνας. Εξέφρασε το σεβασμό του στο συνταγματικό δικαίωμα για απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά τόνισε ότι δημιουργήθηκε μία δύσκολη κατάσταση. Υπογράμμισε δε ότι έγινε αναπροσαρμογή δρομολογίων λεωφορείων για την αντιμετώπιση των ζητημάτων.

Ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε δε ότι σε όλα τα λεωφορεία με leasing, όσα παράθυρα μπορούν σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές να είναι ανοιχτά, είναι και ήταν πάντα ανοιχτά. «Και μάλιστα εμείς προβλέψαμε να έχουν ανοιχτά παράθυρα και βάλαμε στη διακήρυξη τον όρο για ανοιχτά παράθυρα», υπενθύμισε.

«Η εικόνα στα λεωφορεία έχει αλλάξει αισθητά. Έχουμε αύξηση δρομολογίων κατά 50%», τόνισε και πρόσθεσε: «Κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να έχουμε όσο περισσότερα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας και αυτό το έχουμε πετύχει με μεθοδική δουλειά».

 

Share.

Comments are closed.