• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Καραμανλής: Συζητάμε για διόδια στο κέντρο της Αθήνας
Ειδήσεις

Καραμανλής: Συζητάμε για διόδια στο κέντρο της Αθήνας

19 Οκτωβρίου, 2021Updated:19 Οκτωβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το γεγονός ότι θα μειωθούν κατά 50% οι άδειες για ελεύθερη μετακίνηση εντός του νέου Δακτυλίου επιβεβαίωσε σε δηλώσεις του στον Ρ/Σ ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής, αρχικά, είπε ότι ο Δακτύλιος θα τεθεί κανονικά σε ισχύ από τις 25 Οκτωβρίου, ενώ παράλληλα προανήγγειλε τη διεύρυνση σταδιακά των ορίων του μικρού Δακτυλίου.

«Κάτι που θα κάνουμε άμεσα είναι να αυξήσουμε τα γεωγραφικά όρια του μικρού Δακτυλίου. Να σας θυμίσω ότι παλιά υπήρχε ένας μικρός Δακτύλιος και ένας μεγάλος Δακτύλιος. Ο μεγάλος Δακτύλιος ήταν κάτι που ποτέ δεν είχε εφαρμοστεί στην ουσία. […] Θα αυξήσουμε τα όρια στον μικρό Δακτύλιο, θα κάνουμε μελέτες ώστε να μη γίνεται απότομα και να μη δημιουργήσει προβλήματα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, ο υπουργός αναφέρθηκε στην κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, λέγοντας ότι βρισκόμαστε ακόμη σε ένα στάδιο προσαρμογής και ότι ήδη γίνεται μια πολύ σοβαρή δουλειά για αύξηση των λεωφορείων.

Υπό συζήτηση τα διόδια για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της πρωτεύουσας, μέτρο που ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, υποστήριξε ότι πρόκειται για ένα θέμα που βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων.

«Αυτό είναι σε μια γενικότερη πολιτική που υπάρχει στην ΕΕ, “ο ρυπαίνων πληρώνει”. Είναι μια πολιτική που υπάρχει τουλάχιστον εδώ και δύο χρόνια. Η ΕΕ έχει φιλόδοξους στόχους για την κλιματική αλλαγή. Είναι κάτι που έχει πέσει στο τραπέζι, το οποίο θα συζητήσουμε και θα δούμε, τίποτε δεν αποκλείεται» υπογράμμισε, υπενθυμίζοντας ότι «τα έργα της γραμμής 4 του Μετρό, ένα έργο που θα λύσει πολλά προβλήματα, για όσο εξελίσσονται θα επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό στο κέντρο της Αθήνας».

Καραμανλής
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔημοσκόπηση Alco: Σταθερό προβάδισμα υπέρ της ΝΔ (κάρτες)
Next Article Η κορυφαία ελληνική διοργάνωση για την οικονομία και τις επενδύσεις στο 4o Athens Investments Forum 2021

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.