• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κώστας Καραμανλής: Αύριο υπογράφεται η σύμβαση για τον βόρειο άξονα του Ε65 - Ο Σταθμός του Μετρό στα Εξάρχεια είχε σχεδιαστεί από τον ΣΥΡΙΖΑ
Ειδήσεις

Κώστας Καραμανλής: Αύριο υπογράφεται η σύμβαση για τον βόρειο άξονα του Ε65 - Ο Σταθμός του Μετρό στα Εξάρχεια είχε σχεδιαστεί από τον ΣΥΡΙΖΑ

23 Ιουνίου, 2021Updated:23 Ιουνίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μετά την υπογραφή της σύμβασης έναρξης κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας χθες, υπογράφεται αύριο και η σύμβαση για τον Ε65, ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 FM.

«Έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια τους τελευταίους 23 μήνες, έχουμε δουλέψει εντατικά για να ξεμπλοκάρουμε έργα που βρήκαμε ‘‘κολλημένα’’. Αύριο μάλιστα υπογράφεται και η σύμβαση για το βόρειο κομμάτι του Ε65, που πλησιάζει τα 442 εκ ευρώ», ανέφερε ο κ. Καραμανλής. Επισήμανε ότι ο Ε65 είναι ένα εμβληματικό έργο για τη Δυτική Μακεδονία, που συνδέεται άμεσα και με την απολιγνιτοποίηση της περιοχής. Και υπενθύμισε ότι δόθηκε μεγάλη μάχη για να πάρει η χώρα τις τελικές εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με τη συμβολή του ίδιου του Πρωθυπουργού.

Όσον αφορά στη Γραμμή 4 του Μετρό, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι θα στηθούν μέσα στο καλοκαίρι τα πρώτα εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες σε Κατεχάκη και Άλσος Βεΐκου, στα δύο άκρα δηλαδή της Γραμμής. Οι πρόδρομες εργασίες θα απαιτήσουν από 18 μέχρι 24 μήνες, καθώς πρόκειται για ένα πολυσύνθετο και δύσκολο έργο. Η Γραμμή 4 του Μετρό, μήκους περίπου 13 χλμ., θα έχει 15 νέους σταθμούς, μεταξύ άλλων στο Γαλάτσι, στην Κυψέλη, στα Δικαστήρια, στα Εξάρχεια, στο Κολωνάκι, στον Ευαγγελισμό (όπου θα γίνει επέκταση του υπάρχοντος σταθμού), στην Πανεπιστημιούπολη, στου Ζωγράφου και στο Γουδή.

Σχετικά με το ζήτημα του σταθμού των Εξαρχείων, ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι ο σχεδιασμός αυτός «έτρεχε» από την προηγούμενη Κυβέρνηση. «Για εμάς δεν υπάρχουν γειτονιές της Αθήνας που θα αφήσουμε στο ημίφως, δεν υπάρχουν άβατα», τόνισε επίσης και πρόσθεσε ότι: «Στο παρελθόν όσοι κάτοικοι είχαν αντιδράσει στο να περάσει το Μετρό από την περιοχή τους, έχουν μείνει χωρίς μετρό και χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο». Έφερε δε ως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την Αγία Παρασκευή, όπου υπήρχαν αντιδράσεις για την κατασκευή σταθμού Μετρό στην πλατεία με αποτέλεσμα σήμερα ένα από τα πιο μεγάλα προάστια της Αθήνας να μην εξυπηρετείται άμεσα από Μετρό.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι θα δημιουργηθεί μία παροδική αναστάτωση  σε σημεία της πόλης από τα έργα του Μετρό, αλλά υπογράμμισε ότι οι μακροπρόθεσμες θετικές συνέπειες από ένα τόσο σημαντικό έργο αντισταθμίζουν την πρόσκαιρη ταλαιπωρία. Σημείωσε μάλιστα ότι στην κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό θα χρησιμοποιηθούν νέες μέθοδοι όπως το BIM, δηλαδή μία νέα πλατφόρμα που γίνεται ψηφιακή αποτύπωση του έργου πριν ξεκινήσει το σκάψιμο, καθώς και ότι στους περισσότερους σταθμούς δεν θα γίνει η κατασκευή από πάνω προς τα κάτω. Στόχος είναι να μειωθούν, όσο είναι δυνατόν, τα προβλήματα.

Καραμανλής
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕΦΚΑ: Πώς θα αναγνωρίσετε χρόνο ασφάλισης και πόσα χρήματα θα πρέπει να πληρώσετε για την εξαγορά ενσήμων - Αναλυτικά παραδείγματα
Next Article «Πράσινο φως» στην Ιταλία από την Κομισιόν για το Σχέδιο Ανάκαμψης

Related Posts

Ποιες είναι οι 10 πόλεις με τους περισσότερους εκατομμυριούχους

5 Ιουλίου, 2025

Το ελληνικό νησί που βρίσκεται στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για kitesurf​​​​​​​

5 Ιουλίου, 2025

Bloomberg: 2015-2025, η επώδυνη δεκαετία αποκατάστασης της Ελλάδας - Δείτε γραφήματα

5 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.