• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Κρίση στα «τσιπάκια» – Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών αρχίζει και αισιοδοξεί
Πλανήτης

Κρίση στα «τσιπάκια» – Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών αρχίζει και αισιοδοξεί

3 Ιουνίου, 2022Updated:3 Ιουνίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αισιόδοξα είναι τα σημάδια για την πολύμηνη κρίση στην αγορά των μικρο-τσιπς (ημιαγωγοί), καθώς ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών παγκοσμίως, η Daimler Truck Holding του γερμανικού ομίλου Mercedes, διαπιστώνει αισθητή βελτίωση της κατάστασης.  

Έπειτα από μήνες ελλείψεων, οι οποίες είχαν προκαλέσει σημαντικές αναταράξεις στους ρυθμούς παραγωγής, η ροή των ανεκτέλεστων παραγγελιών «κρατάει» σε συνεχή λειτουργία τα εργοστάσια, παρότι η παγκόσμια οικονομία παρουσιάζει ενδείξεις επιβράδυνσης. 

«Η κατάσταση είναι καλύτερη, όχι τέλεια, αλλά καλύτερη από πέρυσι» δηλώνει ο Karin Radstrom, επικεφαλής του κλάδου φορτηγών της Mercedes. «Δεν θέλω να πανηγυρίσω πρόωρα, εξακολουθούμε να παρακολουθούμε την κατάσταση εκ του σύνεγγυς» προσθέτει, μιλώντας στο πρακτορείο Bloomberg.  

Οι εταιρείες παραγωγής, όπως η Daimler Truck και η Volco Group, είχαν αναγκαστεί τους προηγούμενους μήνες να περιορίσουν αισθητά την παραγωγή, καθώς τα εργοστάσια δεν είχαν επαρκείς ποσότητες εξαρτημάτων, κάτι το οποίο προκλήθηκε από την απότομη αύξηση της ζήτησης για «τσιπάκια».

Την ίδια ώρα, τα εργοστάσια στην νοτιοανατολική Ασία -βασική περιοχή για την παραγωγή ημιαγωγών- αδυνατούσαν (για διάφορους λόγους) να ακολουθήσουν τον ρυθμό παραγγελιών, πυροδοτώντας πολλαπλά προβλήματα στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Όμως, αυτή η κατάσταση φαίνεται ότι σιγά – σιγά αντιστρέφεται. Τα ασιατικά εργοστάσια έχουν αυξήσει την παραγωγή ημιαγωγών, οι οποίοι πλέον φθάνουν με σαφώς μεγαλύτερη συνέπεια στις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης.

Οι τελευταίες, επομένως, έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν ρυθμούς και να εκτελέσουν τις συσσωρευμένες παραγγελίες. Γι’ αυτό τον λόγο, κιόλας, προς ώρας δεν υπάρχουν σημάδια επιβράδυνσης στον τομέα κατασκευής φορτηγών. 

«Υπάρχει ακόμη πολύ – πολύ υψηλή ζήτηση σε σχέση με την προσφορά» διαβεβαιώνει ο Radstrom. Παρά τις προκλήσεις στην οικονομία, «δεν βλέπουμε πτώση της ζήτησης. Βέβαια, αυτό μπορεί να αλλάξει γρήγορα» καταλήγει, χαρακτηριστικά.

Daimler Truck Holding
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article4 θέσεις στο Δήμο Χαλανδρίου
Next Article Ο ΟΠΑΠ Champion Νίκος Παπαγγελής έφτασε στη Λάρισα γνωρίζοντας την αποθέωση

Related Posts

Νάπολη: Τι εφαρμόζει για να σταματήσει τις κλοπές στα ρολόγια

1 Ιουλίου, 2022

Οι χάκερς απειλούν το παγκόσμιο εμπόριο – Στο στόχαστρο μεγάλοι όμιλοι

1 Ιουλίου, 2022

Η Διεθνής Οργάνωση Ενέργειας δίνει παραδείγματα για εξοικονόμηση ενέργειας – Πώς θα έχουμε όφελος έως και €450

1 Ιουλίου, 2022
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2022 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.