• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Λονδίνο: Τέλος τα αυτοκίνητα στην Oxford Street
Πλανήτης

Λονδίνο: Τέλος τα αυτοκίνητα στην Oxford Street

18 Σεπτεμβρίου, 2024Updated:18 Σεπτεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

«Σημαντική ανάπλαση» χρειάζεται η Oxford Street στη βρετανική πρωτεύουσα σύμφωνα με την πρόταση του δημάρχου του Λονδίνου Σαντίκ Καν. Στην πρότασή του, συστήνει να πεζοδρομηθεί, καθώς προσπαθεί να καταστήσει τη διάσημη λεωφόρο «τον κορυφαίο προορισμό λιανικής πώλησης στον κόσμο».

Ο κεντρικός δρόμος της αγγλικής πρωτεύουσας «έχει ανάγκη από μια σημαντική πνοή αναγέννησης», αφού υπέστη ισχυρό πλήγμα από τον αυξημένο ανταγωνισμό των διαδικτυακών αγορών, το κλείσιμο μεγάλων πολυκαταστημάτων και τις παρατεταμένες επιπτώσεις της πανδημίας, όπως τόνισε ο δήμαρχος της πόλης.

Η Oxford Street ήταν κάποτε το διαμάντι του στέμματος στο λιανικό εμπόριο της Βρετανίας, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει υποφέρει πάρα πολύ την τελευταία δεκαετία», δήλωσε ο Καν. «Χρειάζεται επείγουσα δράση για να δοθεί στον πιο διάσημο κεντρικό δρόμο της χώρας μια νέα πνοή».

Η πολυετής προσπάθεια του Καν να πεζοδρομήσει το δρόμο έχει αντιμετωπίσει αντιδράσεις για την αναστάτωση της κυκλοφορίας και των δημόσιων μεταφορών, καθώς και ανησυχίες για την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία.

Το σχέδιο πήρε νέα ώθηση από την εκλογή κυβέρνησης των Εργατικών τον Ιούλιο. Η αναπληρώτρια πρωθυπουργός Άντζελα Ρέινερ δήλωσε ότι η ανάπλαση θα «προωθήσει την ανάπτυξη με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τη δημιουργία οικονομικής δραστηριότητας και την απαραίτητη ώθηση στη νυχτερινή οικονομία του Λονδίνου».

Σύμφωνα και τους Financial Times, ο Καν ανέφερε ότι χρειάζεται η δημιουργία μιας νέας δημαρχιακής εταιρείας ανάπτυξης για την περιοχή αυτή στο Λονδίνο με αρμοδιότητες σχεδιασμού για να προωθήσει την ανακαίνιση του δρόμου.

Οι πρώτες αντιδράσεις

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Westminster, το οποίο είναι υπεύθυνο για τον δρόμο, έχει αντιταχθεί σε προηγούμενα σχέδια πεζοδρόμησης. Ο Stuart Love, διευθύνων σύμβουλος του συμβουλίου, δήλωσε ότι έμαθε για το σχέδιο του Καν μόλις πριν από λίγες ημέρες, αλλά ότι το συμβούλιο θα «συνεργαστεί εποικοδομητικά» με τον δήμαρχο.

Ο Love δήλωσε ότι η πεζοδρόμηση αυτή στο Λονδίνο δημιουργεί «πρακτικές προκλήσεις» και ότι το συμβούλιο περιμένει λεπτομέρειες σχετικά με το «πόσος χρόνος μπορεί να χρειαστεί για να υλοποιηθεί και πώς θα αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες των κατοίκων και των χρηστών του δρόμου».

Η Oxford Street έχει δυσκολευτεί σε σύγκριση με την Regent Street, η οποία ελέγχεται σε μεγάλο βαθμό από το Crown Estate και έχει προσελκύσει μεγάλες μάρκες, όπως η Apple. Το περίεργο μείγμα των καταστημάτων που έχουν ανοίξει κατά μήκος του πιο εμπορικού δρόμου στον κόσμο, έχει υποφέρει από υψηλά ποσοστά κενών χώρων και από κρούσματα κλοπής καταστημάτων.

Ο αριθμός των κενών καταστημάτων έφτασε το 13% στην Oxford Street στα μέσα του 2022, σύμφωνα με την Savills, αλλά έκτοτε έχει βελτιωθεί σε περίπου 4% από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.

Κορυφαίες μάρκες όπως η Debenhams, η House of Fraser και η Top Shop εξαφανίστηκαν από τους δρόμους, καθώς ο ευρύτερος κλάδος του λιανικού εμπορίου κλονίστηκε από την Covid-19 και την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών.

Το John Lewis, το οποίο είναι ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα λιανικής πώλησης που εξακολουθούν να βρίσκονται στην οδό – μαζί με το Selfridges – υποστήριξε τα σχέδια του δημάρχου.

Η Marie Hickey, διευθύντρια της Savills, δήλωσε ότι η επισκεψιμότητα και οι δαπάνες βελτιώνονται, αλλά ότι «υπάρχουν περισσότερα που μπορούν να γίνουν για να ενισχυθεί η θέση της Oxford Street στην παγκόσμια σκηνή – ειδικά όταν συγκρίνουμε την οδό με τους ανταγωνιστές της».

Oxford Street
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article11 θέσεις εργασίας στο Δήμο Δομοκού
Next Article Λόττο: Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης της Τετάρτης

Related Posts

ESET: Παρακολουθείται το τηλέφωνό σας; Οι κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των κινητών συσκευών

11 Ιουλίου, 2025

OPEC: Η ζήτηση για πετρέλαιο θα αυξάνεται έως το 2050 παρά την «στροφή» στην πράσινη ενέργεια

11 Ιουλίου, 2025

Goldman Sachs: Αμφισβητείται ο ρόλος του δολαρίου ως «ασφαλές καταφύγιο»

11 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.