• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Malaysia Airlines: Εννέα χρόνια από την εξαφάνιση της πτήσης MH370 - Τα τρία πιθανά σενάρια για το τέλος
Πλανήτης

Malaysia Airlines: Εννέα χρόνια από την εξαφάνιση της πτήσης MH370 - Τα τρία πιθανά σενάρια για το τέλος

8 Μαρτίου, 2023Updated:8 Μαρτίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Είναι ίσως το πιο μυστηριώδες δυστύχημα στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας, για το οποίο δαπανήθηκε πολύς χρόνος σε έρευνες που δεν κατέληξαν απολύτως πουθενά.

Εννέα χρόνια από την εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines, κανένας δεν έχει μια οριστική πόσο μάλλον πειστική απάντηση για το απέγινε το αεροσκάφος που ξεκίνησε από την Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, αλλά δεν έφτασε ποτέ στο Πεκίνο.

Ακόμη και σήμερα η πτήση είναι αγνοούμενη, γεγονός που τροφοδοτεί σενάρια για την εξαφάνιση.

Τα χρόνια που πέρασαν από τότε η θάλασσα έβγαλε τμήματα του αεροσκάφους σε ακτές χωρών που βρέχονται από την Ινδικό Ωκεανό. Κανένα όμως ίχνος δεν βρέθηκε από τους 239 επιβαίνοντες. Συνεργεία «χτένισαν» 120.000 τ.χλμ του βυθού του ωκεανού, μια έκταση σχεδόν όσο και η Ελλάδα, αλλά επίσης δεν βρέθηκε τίποτα.

Γνωρίζουμε ότι το μοιραίο MH370 είχε αρκετά καύσιμα για να πετά για περίπου επτά ώρες. Αν και είχε χαθεί από τα ραντάρ στη Μαλαισία, είχε κάποια επαφή με τους δορυφόρους της Inmarsat. Για τουλάχιστον έξι ώρες το αεροσκάφος έδινε σήμα στον δορυφόρο, δεν μπορούμε όμως να γνωρίζουμε προς ποια κατεύθυνση κινούνταν.

Δύο είχε οι πιθανές διαδρομές, όπως προκύπτουν από τους δορυφόρους και άλλα δεδομένα. Το MH370 είτε κινήθηκε προς την Κεντρική Ασία, είτε προς τον νότιο Ινδικό Ωκεανό, με τη δεύτερη διαδρομή να είναι πιο πιθανή.

Αυτό, πάλι, αφήνει ανοιχτό το ερώτημα γιατί ο πιλότος έκανε αυτή την επιλογή. Ήταν σκόπιμη επιλογή του να το ρίξει στη θάλασσα για να αυτοκτονήσει με τους επιβάτες; Το κατέρριψε τρίτη χώρα – και αν ναι, ποια και γιατί;

mh370
Πτήση Malaysia MH370: Το μεγαλύτερο μυστήριο στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας
Τρία σενάρια, όπως παρουσιάζονται και σε ντοκιμαντέρ του Netflix, φαίνονται τα πιο πειστικά.

Το πρώτο σενάριο, που ενοχοποιεί τον πιλότο, βασίζεται στην ύπαρξη ενός εξομοιωτή πτήσεων που βρέθηκε στην κατοικία. Στο μηχάνημα ο πιλότος είχε κάνει ένα μήνα νωρίτερα μια προσομοίωση πτήσης με την πιθανή πορεία του αεροσκάφους πριν πέσει στον ωκεανό.

Άλλοι ερευνητές δεν πείθονται από τα ευρήματα και τη θεωρία της αυτοκτονίας. Ο πιλότος θα έπρεπε να είχε εκπονήσει ολόκληρο σχέδιο για να έχει μόνο αυτός τον έλεγχο. Θα έπρεπε να έχει απομακρύνει από το πιλοτήριο τον συγκυβερνήτη και έχει κλείσει όλα τα συστήματα επικοινωνίας. Το πόρισμα, εξάλλου, δεν διαπιστώνει αλλαγή συμπεριφοράς του πιλότου πριν από τη μοιραία πτήση.

Το σενάριο της αεροπειρατείας έχει τεθεί και αυτό στο τραπέζι. Ερευνητής εντόπισε σε θέσεις επιβατών τρεις Ρώσους που θα μπορούσαν με κάποιο πρόσχημα να πάρουν τον έλεγχο της πτήσης και να το στείλουν προς την κεντρική Ασία . Άλλοι απορρίπτουν το σενάριο γιατί θα είναι πολύ δύσκολο τεχνικά να πάρουν τον έλεγχο και του πιλοτηρίου.

Η τρίτη εκδοχή θέλει την κατάρριψη του αεροσκάφους από τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις στη Νότια Σινική Θάλασσα που έκαναν γυμνάσια στην περιοχή. Γαλλίδα δημοσιογράφος αποκάλυψε ότι στο αεροσκάφος ήταν 2,5 τόνοι ηλεκτρονικές συσκευές, που δεν είχαν περάσει από σάρωση.

Οι Αμερικανοί, που δεν ήθελαν η Κίνα να αποκτήσει πρόσβαση σε ευαίσθητη αμερικανική τεχνολογία στον τομέα της παρακολούθησης, αφού πρώτα «εξαφάνισαν» το αεροσκάφος από το ραντάρ, το υποχρέωσαν να προσγειωθεί. Όταν ο πιλότος αρνήθηκε, το κατέρριψαν.

Malaysia Airlines επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜεταβιβάσεις ακινήτων: Εξπρές έκδοση βεβαίωσης ΤΑΠ με 3 δικαιολογητικά
Next Article Θέσεις κοινωνικών φροντιστών στον δήμο Καρπενησίου

Related Posts

Αλλαγή ώρας 2023: Γιατί δεν καταργήθηκε ακόμα – Πότε αλλάζει

22 Μαρτίου, 2023

Fed: Nέα αύξηση στα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης

22 Μαρτίου, 2023

Ανάπτυξη 0,2% για το 2023 και 1,3% για το 2024 προβλέπουν οι "σοφοί" της γερμανικής οικονομίας

22 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.