• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Uncategorized»Μαρία Ακριβού: Γιατί είναι μονόδρομος το data management;
Uncategorized

Μαρία Ακριβού: Γιατί είναι μονόδρομος το data management;

10 Οκτωβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αν μπορούσαμε να δώσουμε μία γεύση από το μέλλον και τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών, όπως αυτός θα διαμορφωθεί στην ψηφιακή εποχή, ποια θα ήταν αυτή; Σε ποιους τομείς και υπηρεσίες πρέπει να επενδύσουν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να είναι ανθεκτικές σε απρόσμενους εξωγενείς παράγοντες που απειλούν τη βιωσιμότητά τους;

Ο Μανώλης Κόντος, Μanaging Director της INFORM μιας από τις μακροβιότερες ελληνικές επιχειρήσεις με ιστορία που ξεπερνά τον ένα αιώνα, η οποία δεν σταμάτησε ποτέ να επενδύει σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμα προϊόντα, απαντά σε καίρια ερωτήματα στη Μαρία Ακριβού και το Think Big.

Η πολυετής εμπειρία του ως C-level στέλεχος σε πολύ γνωστές πολυεθνικές όπως η General Mills, η Colgate Palmolive, η ΚΟΡΡΕΣ και η Coca – Cola υπογραμμίζουν τη βαθιά γνώση που έχει σε διαφορετικά industries, αλλά και τη διοίκηση διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών. Ο κ. Κόντος αποκαλύπτει τα στοιχεία που  λαμβάνει υπόψη όταν καταρτίζει μια στρατηγική, αλλά και τα κριτήρια με τα οποία χτίζει την ομάδα του.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:

data management Μαρία Ακριβού
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤο Champions League συνεχίζεται με κρίσιμα παιχνίδια για την πρόκριση
Next Article Handelsblatt: Νέα ελπίδα για τους Γερμανούς επενδυτές στη Ρωσία

Related Posts

Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κλήρωση την Παρασκευή 13/6/2025

13 Ιουνίου, 2025

Metlen – ElvalHalcor: Προειδοποίηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το ενεργειακό κόστος

13 Ιουνίου, 2025

UBS: Παραμένουν ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες παρά το ράλι - Οι τιμές στόχοι

10 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.