• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Μπριζίτ στη θέση της Μπριζίτ
Opinion

Μπριζίτ στη θέση της Μπριζίτ

23 Απριλίου, 2022Updated:23 Απριλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
Η πολιτική διαφήμιση ή προπαγάνδα, όπως είναι η συνήθης ορολογία έχει ως  σκοπό της επικοινωνίας να διαμορφώσει άποψη ή να την επηρεάσει,  δηλαδή να χειραγωγήσει τον ψηφοφόρο. Το modus operandi της προπαγάνδας είναι παρόμοιο με αυτό της διαφήμισης. Για την ακρίβεια, η διαφήμιση μπορεί και να οριστεί ως προπαγάνδα υπέρ κάποιου συγκεκριμένου προϊόντος. Η επίκληση στο συναίσθημα είναι ίσως η πιο απροκάλυπτη μέθοδος προπαγάνδας, αφού υπάρχουν πολλές άλλες μέθοδοι, λιγότερο φανερές.
Γράφει η Στέλλα Δροσοπούλου

Και αναρωτιέται κανείς μήπως οι λιγότερο φανερές  ή αλλιώς  «σκοτεινές» μέθοδοι επιβολής του επιθυμητού εκλογικού αποτελέσματος στην περίπτωση που μιλάμε για εκλογικό αποτέλεσμα όπως αυτή των Γαλλικών εκλογών, βρίσκονται και στην επίκληση στο βασικό ένστικτο; 

Είδαμε τον Εμανουέλ Μακρόν στην προετοιμασία του δεύτερου γύρου της εκλογικής αναμέτρησης να εντείνει τις προσπάθειες επικράτησης επί των αντιπάλων βγάζοντας… στέρνο! Ξεκουμπώνοντας κουμπιά από το εναπόμειναν πουκάμισο, καταργώντας το αυστηρό σακάκι, πόσες έδωσε υποσχέσεις;! Ναι είναι μια κίνηση ακριβώς, εν πολλοίς υποσχόμενη!

Και αν μελετήσει κανείς από την μία τα δημογραφικά στοιχεία των ήδη ψηφοφόρων του, οι οποίοι εντοπίζονται σε ηλικίες άνω των 40 τους οποίους προφανώς και θέλει να διατηρήσει, αλλά και των διαρροών που χρειάζεται να προσελκύσει, θα αποκρυπτογραφήσει αυτές τις υποσχέσεις. Οι νεότεροι άλλωστε κάτω των 30 δεν φαίνεται να απασχολούν ιδιαίτερα τον Μακρόν, καθώς δεν είναι ένα κοινό που έχει κερδίσει ανά τα χρόνια των εκλογικών αναμετρήσεων.

Υπάρχει μεγάλη δεξαμενή λευκής ψήφου που ανήκει στις ηλικίες άνω των 40, από την Αριστερή παράταξη, κοινό που κατά δήλωση του δεν θα ψηφήσει την ακροδεξιά Λεπέν. Το επιτελείο του Μακρόν γνωρίζει τι σημαίνει «βγάζω το σακάκι» αφού αποτελεί μια γνωστή τακτική που δυνάμει κάνει «γκελ» σε ψηφοφόρους μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι ξέρουν από «πρώτο χέρι» το αληθινό του «βάρος».

Μια πιο φιλοαριστερή υπόσχεση του Μακρόν «ανέλαβε δράση» με την εμφάνιση του χωρίς τα φτιασίδια της γιάπικης επίδρασης στον σύγχρονο 45αρη +. Με αυτή την τακτική αφήνει μια αιωρούμενη υπόσχεση για πιο ξένοιαστη ζωή, γεμάτη από τις απολαύσεις του καπιταλισμού μεν, αλλά με μια εσάνς της sui generis αριστερίζουσας.! Απώτερη υπόσχεση της τακτικής κίνησης του μια πιο ευχάριστη ζωή με πρόεδρο τον Μακρόν.

Και αν η επιλογή της μεσηλίκου συντρόφου που έχει κάνει ο Μακρόν, είναι κάτι με το οποίο ο μέσος 50αρης κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ταυτιστεί, να που υπάρχει και εδώ μια ευκαιρία καθώς είναι η μέση 60αρα που θα οραματιστεί τον εαυτό της δίπλα στον Μακρόν . Η αποκάλυψη του σέξι δασύτριχου στέρνου του Μακρόν ήρθε να κάνει ευθεία επίκληση στο αρχέγονο ένστικτο της μέσης 50-60 αρας Γαλλίδας. Είναι προφανές πως το αξύριστο στέρνο ανήκει στις επιλογές γυναικών μεγάλης ηλικίας και αρκεί να δει κανείς τη τάση του άτριχου σώματος στους άντρες 30 και κάτω, αυτούς που επιλέγουν οι γυναίκες ανάλογης τους ηλικίας.

Η Γαλλίδα που έχει ξεπεράσει το 50ο έτος της ηλικίας της θα «οσφριστεί» στην ατμόσφαιρα την υπόσχεση του Μακρόν πως «έχεις το ελεύθερο από εμένα και  εσύ να  φανταστείς τον εαυτό σου ως Μπριζίτ στη θέση της Μπριζίτ! Ως μια ακόμη Μπριζίτ Μακρόν» με ότι πρεσβεύει η φιγούρα Μπριζίτ για την Γαλλίδα!  Και προφανώς με τις ευλογίες της ίδιας της κας Μακρόν, μιας και συμμετέχει  στο επιτελείο της εκστρατείας του συζύγου της.  Και αν δεν είναι αυτό πραγματικά «σκοτεινό», πείτε μου τι στην ευχή είναι;

Στέλλα Δροσοπούλου
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article«Παγίδες» έξτρα φόρου για ιδιοκτησίες ακινήτων, τα σημεία που πρέπει να προσέξετε
Next Article Ενδιάμεσες εκπτώσεις 2022: Πότε αρχίζουν – Μέχρι πότε θα διαρκέσουν

Related Posts

Τι είδους Φιλεθευρισμός;

13 Ιουνίου, 2025

Πόθεν έσχες

13 Ιουνίου, 2025

Συμμετοχή της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Άμυνα: Εθνική αποτυχία η εθνική ευκαιρία;

12 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.