• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»«Ναι» από το Ελεγκτικό Συνέδριο στη σύμβαση ΟΣΕΘ -ΚΤΕΛ
Ειδήσεις

«Ναι» από το Ελεγκτικό Συνέδριο στη σύμβαση ΟΣΕΘ -ΚΤΕΛ

14 Φεβρουαρίου, 2024Updated:14 Φεβρουαρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το «πράσινο φως» στο αίτημα του ΟΣΕΘ να του δοθεί η δυνατότητα να συνάψει σύμβαση με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και να συνεχίσει έτσι η τελευταία να παρέχει συγκοινωνιακό έργο στην ευρύτερη περιοχή της πόλης μέχρι και τον Οκτώβριο, χωρίς μάλιστα να αποκλείεται να υπάρξει παράταση έως το τέλος του τρέχοντος έτους, άναψε το Ελεγκτικό Συνέδριο, με την απόφαση 158/2024.

Αυτό επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), σημειώνοντας ότι με τη νέα σύμβαση «αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2024, να εκτελεστεί έργο των ΚΤΕΛ περίπου 20 εκατ. οχηματοχιλιομέτρων με κόστος 1,72 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο και ο αριθμός των οχημάτων να ανέλθει στα 190-200 περίπου». Μάλιστα, όπως προσθέτει ο οργανισμός στην ανακοίνωσή του, «τα προαναφερόμενα οχήματα της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, προστίθενται στα περίπου 300 του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν καθημερινά και έτσι όλα μαζί θα αγγίζουν τα 500 λεωφορεία στους δρόμους της πόλης, αριθμό που είχε πολλά χρόνια να δει η Θεσσαλονίκη».

Υπενθυμίζει ότι οι περιαστικές γραμμές που εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, που συνεχίζει να αποτελεί τον κύριο πάροχο της αστικής συγκοινωνίας, ανέρχονται πλέον σε 43, μαζί με τις γραμμές που δημιούργησε ο οργανισμός λόγω της έναρξης των εργασιών του FlyOver. Το έργο του ΟΑΣΘ παραμένει στο εσωτερικό πυκνοκατοικημένο τμήμα του πολεοδομικού συγκροτήματος και «ο φορέας το ενισχύει ήδη κατά 20% σε σχέση με το 2023 με επιπλέον οχήματα και οδηγούς» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Οι αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εμπλουτίζονται με αυξημένο στόλο και δρομολόγια και «οι πολίτες μετακινούνται με τις γραμμές, τόσο προς τα νοτιοανατολικά όσο και δυτικά-ΒΔ και υπάρχει αύξηση επιβατικής κίνησης, όπως δείχνουν πρόσφατες έρευνες του ΟΣΕΘ» σημειώνεται.

Επισημαίνεται ακόμη ότι ο ΟΣΕΘ θα προκηρύξει εντός των προσεχών εβδομάδων ανοικτό διεθνή διαγωνισμό για τις γραμμές αυτές, «ώστε από το 2025 να καλυφθούν οι ανάγκες από ικανούς και σύγχρονους παρόχους μέσω διαγωνιστικές διαδικασίας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του οργανισμού.

Την ικανοποίησή του για την εξέλιξη με το ελεγκτικό συνέδριο, εκφράζει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, λέγοντας ότι «δικαιώνει τις προσπάθειές μας για έναν σχεδιασμό βελτιωμένης εξυπηρέτησης, που υλοποιείται σταθερά και μεθοδικά από το 2019. Θα συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας ακόμη περισσότερο, ώστε να δικαιώσουμε τις προσδοκίες των πολιτών και την εμπιστοσύνη τους απέναντι στους παρόχους μεταφορείς. Τόσο ο ΟΑΣΘ, όσο και ο ιδιώτης πάροχος (συνεργασία ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής) "στοιχηματίζουν" για την καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση την κρίσιμη περίοδο πριν έρθει το μετρό της Θεσσαλονίκης».

ΚΤΕΛ ΟΣΕΘ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΝτε Γκίντος (EKT): Χρειαζόμαστε περισσότερα για να σιγουρευτούμε ότι πέφτει ο πληθωρισμός
Next Article Eurostat: Τον τρίτο μεγαλύτερο αριθμό ραδιοφωνικών σταθμών στην ΕΕ έχει η Ελλάδα

Related Posts

Ξεκινούν οι αιτήσεις για τους 28 βρεφονηπιακούς σταθμούς της ΔΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Ασανσέρ χωρίς πιστοποίηση: Από πότε αρχίζουν τα πρόστιμα έως 60.000€

20 Μαΐου, 2025

Bloomberg: Η Ευρώπη στερεύει από μεγάλες ξένες επενδύσεις – Υποχώρησαν σε χαμηλό 9ετίας

19 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.