• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Νέος ΚΟΚ: Μειώνονται τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση δικύκλων - Τι προβλέπει για τα πατίνια
Ειδήσεις

Νέος ΚΟΚ: Μειώνονται τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση δικύκλων - Τι προβλέπει για τα πατίνια

19 Σεπτεμβρίου, 2020Updated:19 Σεπτεμβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μειώνεται κατά 50% το πρόστιμο για την παράνομη στάθμευση των δικύκλων οχημάτων, όπως προκύπτει από το υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ).

Ακόμα, θα ενσωματωθούν διατάξεις για την… πράσινη μετακίνηση, μέσω των οποίων οι χρήστες θα μπορούν να κυκλοφορούν με περισσότερη ασφάλεια.

Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Μεταφορών, μεταξύ των τροποποιήσεων που θα γίνουν στα άρθρα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ώστε να ενσωματωθούν διατάξεις της μικροκινητικότητας «πατίνια (e-scooters), τροχοπέδιλα (rollers) και τροχοσανίδες (skate boards), αυτοεξισορροπούμενα οχήματα (όπως Segway)», είναι ότι:

Σε οδούς και χώρους που εφαρμόζεται ο ΚΟΚ τα οχήματα αυτά που αναπτύσσουν μικρή ταχύτητα (έως 6 χλμ./ώρα) παραπλήσια δηλαδή με την ταχύτητα του πεζού, επιτρέπεται να κυκλοφορούν όπου και όπως κυκλοφορούν οι πεζοί, σύμφωνα με τον “Ελεύθερος Τύπος”.

Τα Ελαφριά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα (ΕΠΗΟ) που αναπτύσσουν ταχύτητα έως 25 χλμ./ώρα λογίζονται ως ποδήλατα και κυκλοφορούν όπου επιτρέπονται τα ποδήλατα,

Απαγορεύεται για λόγους οδικής ασφάλειας η κυκλοφορία των οχημάτων αυτών σε οδούς όπου αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες (άνω των 50 χλμ./ώρα).

Δίδεται η δυνατότητα στους δήμους να λαμβάνουν μέτρα ρύθμισης ή περιορισμού της κυκλοφορίας των ΕΠΗΟ και να καθορίζουν χώρους για την οργανωμένη στάθμευση των οχημάτων αυτών,

Ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στον εξοπλισμό των ΕΠΗΟ κατ’ αντιστοιχία με τα ποδήλατα (φρένα, φώτα, ηχητική προειδοποίηση) καθώς και τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας που πρέπει να φέρει ο χρήστης για την επιβολή διοικητικού προστίμου,

Ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στην κατασκευή, διάθεση στην αγορά και παροχή προς κοινόχρηστη χρήση των ΕΠΗΟ, την εποπτεία της αγοράς και τις υποχρεώσεις των παρόχων προς χρήση των οχημάτων αυτών.

Καθορίζεται στο ήμισυ το επιβαλλόμενο πρόστιμο για παράνομη στάθμευση των ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών.

Ο πέλεκυς για παράνομη στάθμευση σήμερα ανέρχεται στα 40 ευρώ, ενώ σε χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης είναι 20 ευρώ και σε ράμπες ΑμεΑ στα 150 ευρώ.

Ταυτόχρονα, προωθούνται ΣΒΑΚ από τους ΟΤΑ με στόχο οι Δήμοι και οι Περιφέρειες να υλοποιούν χωρίς γραφειοκρατικές εμπλοκές αστικές και περιαστικές παρεμβάσεις.

Συγκεκριμένα, θεσπίζονται κανόνες τους οποίους πρέπει να ακολουθεί η Τοπική Αυτοδιοίκηση για την υλοποίηση έργων σε δημόσιες μεταφορές, μη-μηχανοκίνητα μέσα (πεζή μετακίνηση, ποδήλατο), συνδυασμένες μεταφορές, οδική ασφάλεια, διαχείριση κυκλοφορίας και στάθμευσης, αστική εφοδιαστική αλυσίδα, διαχείριση κινητικότητας και ευφυή συστήματα μεταφορών}.

ΚΟΚ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤώρα ήλθε η ώρα για τον Ερντογάν
Next Article Περί Συνθηκών

Related Posts

Πώς η Κίνα αποφεύγει τις κυρώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο

2 Ιουλίου, 2025

Μελέτη αμφισβητεί ότι η Ανταρκτική πρασινίζει δραματικά

2 Ιουλίου, 2025

Πώς θα κρατήσετε τη μπαταρία του κινητού σας «ζωντανή» – Τα πιο συνηθισμένα λάθη

2 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.