• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Notify.gov.gr: Πώς λειτουργεί το μητρώο για online επικοινωνία με το Δημόσιο
Ειδήσεις

Notify.gov.gr: Πώς λειτουργεί το μητρώο για online επικοινωνία με το Δημόσιο

19 Μαρτίου, 2021Updated:19 Μαρτίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε λειτουργία τέθηκε το notify.gov.gr, το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Η πλατφόρμα τέθηκε σε λειτουργία έπειτα από με απόφαση που υπέγραψαν ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς.

Το notify.gov.gr είναι πληροφοριακό σύστημα που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε εξ’ ολοκλήρου από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και προστίθεται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr.

Στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας οι πολίτες θα μπορούν να καταχωρούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, προκειμένου οι φορείς του Ελληνικού Δημοσίου να έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους.

Τα οφέλη από την καταχώριση των στοιχείων επικοινωνίας θα είναι πολλαπλά για τους πολίτες, καθώς θα μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις (μηνύματα SMS στο κινητό τους ή/και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για ζητήματα που τους αφορούν σε σχέση με υπηρεσίες φορέων του Δημοσίου, χωρίς να είναι απαραίτητο να συμπληρώνουν τα στοιχεία αυτά σε κάθε φορέα ξεχωριστά.

Ακόμη, η καταχώρηση του τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας είναι ένας εναλλακτικός τρόπος αυθεντικοποίησης προκειμένου ο πολίτης να μπορεί να προβαίνει ψηφιακά μέσω του gov.gr σε έκδοση εξουσιοδότησης ή/και υπεύθυνης δήλωσης.

Ταυτόχρονα, η αξιοποίηση της εφαρμογής θα αυξήσει την ασφάλεια των συναλλαγών του πολίτη με τις δημόσιες υπηρεσίες μέσω της μεθόδου ταυτοποίησης των δύο παραγόντων, δηλαδή τόσο με OTP (One Time Password) όσο και με αποστολή SMS κωδικού επιβεβαίωσης στο κινητό που έχει δηλωθεί από τον πολίτη.

Κάθε πολίτης μπορεί να καταχωρήσει στο notify.gov.gr με ιδιαίτερα απλό τρόπο τα εξής στοιχεία επικοινωνίας:

· Ταχυδρομική διεύθυνση διαμονής
· Ταχυδρομική διεύθυνση επικοινωνίας
· Αριθμό σταθερού τηλεφώνου
· Αριθμό κινητού τηλεφώνου
· Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το ΕΜΕπ χρησιμοποιεί μέθοδο ισχυρής αυθεντικοποίησης των φυσικών προσώπων βασισμένη σε δύο ή περισσότερα στοιχεία και ειδικότερα:

· χρήση προσωπικών κωδικών για τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και

· παράλληλη εφαρμογή OTP (One Time Password) που θα αποστέλλeται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που θα δηλώνει ο πολίτης.

Κάθε πολίτης μπορεί να δηλώσει μέχρι έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου, ο οποίος ελέγχεται ότι όντως αντιστοιχεί στο όνομά του. Η επαλήθευση μέσω της εφαρμογής μπορεί να γίνει με δύο τρόπους, κατόπιν επιλογής του πολίτη και με τη συγκατάθεσή του:

· μέσω διασταύρωσης στοιχείων συνδρομητή συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας ή

· μέσω διασταύρωσης στοιχείων επικοινωνίας που έχουν δηλωθεί από τον πολίτη σε πιστωτικά ιδρύματα ή ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος ή ιδρύματα πληρωμών.

Εναλλακτικά, ο πολίτης μπορεί να επιβεβαιώσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου με άπαξ αυτοπρόσωπη παρουσία σε ΚΕΠ, ώστε να ολοκληρώσει τη διαδικασία δήλωσης των στοιχείων επικοινωνίας.

Εφόσον κάποιο από τα στοιχεία επικοινωνίας αλλάξει, η επικαιροποίηση μπορεί να γίνεται ανά πάσα στιγμή από τον πολίτη, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.

Notify
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleWIND: Συνεργασία με την ΕΤΒΑ για εγκατάσταση νέων δικτύων οπτικών ινών στις Βιομηχανικές Περιοχές
Next Article H Tεχνητή Νοημοσύνη στο Athens Science Festival με ομιλητή τον καθηγητή του ΜΙΤ Κων/νο Δασκαλάκη

Related Posts

Ερευνα: Η συνεισφορά ευρωπαϊκών πηγών χρηματοδότησης στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας

20 Μαρτίου, 2023

ΤτΕ: Στο 6,3% η πιστωτική επέκταση τον Ιανουάριο

20 Μαρτίου, 2023

Η Παγκρήτια Τράπεζα υιοθετεί τις Αρχές Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs) των Ηνωμένων Εθνών

20 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.