• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»ΟΑΣΑ: «Μυστικοί επιβάτες» θα καταγράφουν προβλήματα σε μετρό και λεωφορεία
Ειδήσεις

ΟΑΣΑ: «Μυστικοί επιβάτες» θα καταγράφουν προβλήματα σε μετρό και λεωφορεία

11 Ιανουαρίου, 2021Updated:11 Ιανουαρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε εφαρμογή μπαίνει το σχέδιο των «μυστικών επιβατών» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο τη διαρκή προσαρμογή του συγκοινωνιακού έργου στις ανάγκες των επιβατών και την ταχύτερη επίλυση προβλημάτων που αφορούν στην ποιότητα εξυπηρέτησης σε ένα μέσο, μία περιοχή ή μια ομάδα χρηστών.

Οι μυστικοί επιβάτες θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2021 και θα καταγράφουν παράπονα και προβλήματα των επιβατών τόσο με τα οδικά μέσα μεταφοράς όσο και με τα μέσα σταθερής τροχιάς στην Αθήνα, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο.

Οι εργαζόμενοι θα ανήκουν σε εξωτερική εταιρεία και δεν θα είναι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ. Θα λειτουργούν συστηματικά ως «ομάδα διασφάλισης ποιότητας», η οποία θα κινείται διαρκώς σε όλα τα μέσα, τόσο της ΟΣΥ, όσο και της ΣΤΑΣΥ. Επίσης, θα πραγματοποιούν δοκιμαστικές κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό του ΟΑΣΑ, με στόχο να ελέγχουν την ανταπόκριση της υπηρεσίας στα αιτήματα των πολιτών

Ο ΟΑΣΑ θα ενισχύσει επίσης και την καθημερινή επικοινωνία με το επιβατικό κοινό. Για τον σκοπό αυτό πρόκειται να αξιοποιηθεί και η νέα ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ, η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».

Μέχρι στιγμής δεν έχει αποφασιστεί ούτε ο αριθμός των «μυστικών επιβατών» αλλά ούτε και ο προϋπολογισμός του έργου. Η ενεργοποίησή τους εντάσσεται στο πλαίσιο της πιστοποίησης του οργανισμού, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας επιβατικών μεταφορών ISO 13816. Σε καμία περίπτωση δε θα ασκούν καθήκοντα ελεγκτή κομίστρου, κάτι το οποίο απαγορεύεται. Επίσης, απαγορεύεται να συνομιλούν με επιβάτες, καθώς ο ρόλος τους είναι να παρατηρούν τα δρομολόγια δειγματοληπτικά.

ΟΑΣΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠαράταση lockdown: Ανά εβδομάδα οι αποφάσεις για τα μέτρα - Έντονος προβληματισμός για την Αττική
Next Article Μέρκελ: Η Γερμανία ξεπέρασε τους 40.000 νεκρούς από τον κορωνοϊό

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.