• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Οι Ευρωπαίοι καταφεύγουν στη φθηνή ένδυση για να αντέξουν τον πληθωρισμό
Οικονομία

Οι Ευρωπαίοι καταφεύγουν στη φθηνή ένδυση για να αντέξουν τον πληθωρισμό

6 Μαΐου, 2022Updated:6 Μαΐου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στα παζάρια καταφεύγουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές προσπαθώντας να αγοράσουν φθηνότερα ρούχα, καθώς ο πληθωρισμός αδειάζει σε ανύποπτο χρόνο τα πορτοφόλια τους, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η Zalando SE, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή online εταιρεία λιανικής στον χώρο της ένδυσης.

Όπως αναφέρει η εταιρεία ήδη βλέπει τις πρώτες ρωγμές στην καταναλωτική δαπάνη, καθώς αυξάνονται τα έξοδα που ωθούν τους καταναλωτές να διαλέγουν πιο φθηνά ρούχα. Υπάρχουν βέβαια και καταναλωτές που εξακολουθούν να αγοράζουν πιο ακριβά είδη ένδυσης.

Η εταιρεία αναμένει ότι έσοδα και κέρδη θα βρεθούν στο χαμηλότερο επίπεδο του εύρους των προβλέψεων για το 2022 μετά την ανακοίνωση των κερδών α’ τριμήνου που ήταν χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών.

Η μετοχή της έχασε 4,9%, ενώ από τις αρχές της χρονιάς έχει χάσει σχεδόν το ήμισυ της αξία;ς της.

Τα στοιχεία αρχίζουν να δείχνουν ότι ορισμένοι καταναλωτές δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τους πιο σφιχτούς προϋπολογισμούς. Ενώ πολλές εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στην Ευρώπη μπόρεσαν να μετακυλίσουν υψηλότερα κόστη στους καταναλωτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken επεσήμανε τον κίνδυνο οι υψηλότεροι λογαριασμοί ενέργειας να οδηγήσουν τους καταναλωτές να αποφύγουν άλλα έξοδα, όπως η αγορά μπύρας για παράδειγμα. Μέχρι στιγμής, οι εταιρείες τροφίμων έχουν επισημάνει ότι η στροφή προς φθηνότερα προϊόντα έχει περιοριστεί και οι ζυθοποιοί εξακολουθούν να είναι σε θέση να πουλούν ακριβότερες μπύρες.

Η Zalando, η οποία πουλά ρούχα από διάφορες μάρκες όπως η Moschino και η The Kooples, είχε λειτουργική ζημία 52 εκατομμυρίων ευρώ (55 εκατομμύρια δολάρια) λόγω εκπτώσεων και αυξημένου κόστους εκπλήρωσης.

πληθωρισμός
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleMotor Oil: 182 εκατ. για το 29,87% της ΕΛΛΑΚΤΩΡ - Παίρνει το 75% των ΑΠΕ
Next Article 20 θέσεις εργασίας στο Δήμο Τρικκαίων

Related Posts

Φόρος ανακύκλωσης: Τι αλλάζει από την 1η Ιουνίου για τις πλαστικές συσκευασίες

26 Μαΐου, 2022

Σκυλακάκης για ρεύμα: Τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου θα πιστωθούν τα χρήματα στους δικαιούχους

26 Μαΐου, 2022

Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Εξωστρέφειας: Οι στόχοι για επενδύσεις, εξαγωγές - Aνάπτυξη που αγγίζει τους πάντες

26 Μαΐου, 2022
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2022 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.