• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»PepsiCo και The Big Bad Wolf– Souvlaki και Burger Bar σε κοινή καμπάνια
Ειδήσεις

PepsiCo και The Big Bad Wolf– Souvlaki και Burger Bar σε κοινή καμπάνια

13 Οκτωβρίου, 2021Updated:13 Οκτωβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η The Big Bad Wolf – Souvlaki και Burger Bar και η PepsiCo συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μία κοινή καμπάνια με τίτλο Απίθανα Ελκυστικές Γεύσεις.  Η καμπάνια αφορά στην προσφορά της αλυσίδας εστιατορίων ταχείας εξυπηρέτησης The Big Bad Wolf - Souvlaki & Burger Bar, στην οποία οι καταναλωτές μόνο με 5€ μπορούν να  απολαύσουν τα λαχταριστά burger menu και μία Pepsi Max 330ml.

Η καμπάνια τρέχει σε τηλεοπτικά και digital μέσα, ενώ προβλήθηκε και σε επιλεγμένες  αίθουσες των κινηματογράφων Village της Αττικής, στην ταινία James Bond, No Time To Die. Η καμπάνια ξεκίνησε αρχικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της The Big Bad Wolf με μία  σειρά από teaser posts που ανέφεραν την εξαφάνιση του Τζέι, ενός δισεκατομμυριούχου  αστροναύτη και ολοκληρώθηκε με την προβολή του τηλεοπτικού σποτ.  Το concept του σποτ εκπονήθηκε από το τμήμα μάρκετινγκ του The Big Bad Wolf Wolf - Souvlaki & Burger Bar, ενώ την παραγωγή του ανέλαβε και επιμελήθηκε η εταιρία Imagina Pictures. Τη δική του ξεχωριστή υπογραφή στη σκηνοθεσία και την παραγωγή έβαλε ο  καταξιωμένος και βραβευμένος σκηνοθέτης, κύριος Βαγγέλης Λυμπερόπουλος. Το σποτ ξεκινάει με την παρουσίαση ενός διαστημόπλοιου που ετοιμάζεται να βγει από την  ατμόσφαιρα, όταν το κέντρο ελέγχου στη Γη εντοπίζει ότι κάτι τραβάει προς τα πίσω τον  αστροναύτη. Αμέσως, μετά βλέπουμε ότι κανείς δεν μπορεί να μείνει μακριά από αυτή την  απίθανα ελκυστική προσφορά και τον αστροναύτη να απολαμβάνει σε ένα εστιατόριο The Big Bad Wolf Souvlaki & Burgrer Bar ένα λαχταριστό burger menu παρέα με την Pepsi Max,  το αναψυκτικό που επέλεξε το 69% από τυφλές γευστικές δοκιμές που  πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, το συγκεκριμένο σποτ έρχεται να ενισχύσει την προβολή των αποτελεσμάτων των τυφλών γευστικών δοκιμών που πραγματοποίησε η Pepsi Max σε σύγκριση με την  πρώτη σε πωλήσεις cola χωρίς ζάχαρη.

Η κυρία Ράνια Κυριακού, Marketing Manager Beverages της PepsiCo Hellas δηλώνει: «Είμαστε  πολύ χαρούμενοι για τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, η οποία αποτελεί για εμάς  σημαντικό μέρος της στρατηγικής μας συνεργασίας με την αλυσίδα The Big Bad Wolf - Souvlaki & Burger Bar. Είμαστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα θα δικαιώσει την καμπάνια.» Η Χριστιάνα Μανταλβάνου, Head of Marketing & Communication της The Big Bad Wolf - Souvlaki & Burger Bar αναφέρει σχετικά: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα  αυτής της συνεργασίας. Καθημερινά, θέλοντας να είμαστε κοντά στον απλό καταναλωτή  δημιουργούμε γευστικές και συμφέρουσες προσφορές. Η εταιρία συνεχίζει την  αναπτυξιακή της πορεία επενδύοντας και στηρίζοντας τις συνεργασίες της με ένα  μακροχρόνιο πλάνο ενεργειών και προβολής.»

PepsiCo
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article470 διοικητικοί στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου
Next Article Κωστής Χατζηδάκης: Θα διατεθούν πόροι 5 δισ. ευρώ για κοινωνική πολιτική

Related Posts

Οι παγετώνες στην Ελβετία υποχωρούν: Ποιες είναι οι συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη

14 Ιουλίου, 2025

Ferrari: Πώς μια δικαστική απόφαση ενισχύει το εμπορικό σήμα Testarossa

14 Ιουλίου, 2025

Νέες επιχειρήσεις: Πώς να εξασφαλίσετε δωρεάν δημόσια χρηματοδότηση

14 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.