• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυτοκίνητο»Περίπου 2,8 εκατομμύρια οχήματα στην Ελλάδα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
Αυτοκίνητο

Περίπου 2,8 εκατομμύρια οχήματα στην Ελλάδα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

9 Μαΐου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Περίπου 2,8 εκατομμύρια οχήματα στην Ελλάδα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι το 32% των κυκλοφορούντων οχημάτων είναι ανέλεγκτα. Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, Κωνσταντίνος Βήκας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, καθώς αυτά τα οχήματα αποτελούν δημόσιο κίνδυνο, δεν είναι ασφαλή και μπορεί να αποτελέσουν αιτία ατυχήματος.

«Ο αριθμός δεν είναι μεγάλος, είναι τεράστιος. Αυτά τα αυτοκίνητα αποτελούν δημόσιο κίνδυνο. Είναι 2,8 εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και κυκλοφορούν χωρίς πρόβλημα ανάμεσά μας. Αυτό δείχνει ότι ο θεσμός ΚΤΕΟ πάσχει τα τελευταία 40 χρόνια και η κατάσταση αγγίζει τα όρια της σήψης. Αυτή η κατάσταση θεωρώ ότι πηγάζει από το έλλειμμα εποπτείας που υπάρχει τόσο για τα κυκλοφορούντα οχήματα όσο και για την ορθή λειτουργία των ΚΤΕΟ. Είναι τραγικό να συμβαίνει αυτό όταν ο μέσος όρος των αυτοκινήτων είναι στα 17 έτη. Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με παλιά αυτοκίνητα που θα πρέπει να ελέγχονται για να είναι ασφαλή», ανέφερε στο Πρακτορείο fm 104,9 ο κ. Βήκας και συνέχισε αναφερόμενος στον εντοπισμό των οχημάτων που δεν έχουν ελεγχθεί: «Ο μέσος όρος των σοβαρών ελλείψεων είναι γύρω στο 4,5% όταν η υπόλοιπη Ευρώπη κυμαίνεται στο 15%. Από αυτά γίνεται αντιληπτό πως ο θεσμός νοσεί και πλέον χάνει την αξία του. Θα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα η ηλεκτρονική διασταύρωση προκειμένου να εντοπίζονται εξ αποστάσεως με πολύ εύκολο τρόπο τα ανέλεγκτα οχήματα. Θεωρώ ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει η διασταύρωση και το πρόβλημα θα αρχίσει να μπαίνει σε μια σειρά».

Ο κ. Βήκας αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι σήμερα «υπάρχουν 6,5 εκατομμύρια οχήματα εκτός διαδικασίας Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι δεν έχουν κάρτα καυσαερίων το 70% των κυκλοφορούντων οχημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να μείνουμε στο γεγονός ότι ελάχιστες είναι οι σημειωμένες παραβάσεις από τα εκατομμύρια δεδομένα που αποστέλλονται, ενώ υπάρχει αδυναμία άσκησης αποτελεσματικής εποπτείας από τις περιφέρειες».

Αναφερόμενος στις δράσεις που θα πρέπει να γίνουν για να αποκατασταθεί ο θεσμός του ΚΤΕΟ ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, Κωνσταντίνος Βήκας δήλωσε πως: «πρέπει να υπάρχει άμεση εφαρμογή εποπτείας του ανέλεγκτου στόλου. Το μητρώο οχημάτων έχει ολοκληρωθεί και η πληροφορία είναι γνωστή στην πλατφόρμα του gov.gr. Έτσι απομένει η έναρξη ενημέρωσης των αμελών οδηγών και η επιβολή κυρώσεων. Παράλληλα θα πρέπει να υπάρξει ψηφιοποίηση της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων και να ενταχθεί και αυτή στη διαδικασία ηλεκτρονικής διασταύρωσης όπως με τον έλεγχο ΚΤΕΟ. Τέλος, θα πρέπει να υπάρξει εποπτεία των ΚΤΕΟ, με την σύσταση ενός φορέα εποπτείας».

Τέλος, ο κ. Βήκας επισήμανε πως: «πρέπει άμεσα οι οδηγοί εν όψει των προστίμων να κλείσουν έγκαιρα το ραντεβού τους στα ΚΤΕΟ. Θα πρέπει να θυμούνται ότι ένα αυτοσυντηρημένο όχημα είναι πιο οικονομικό, ενώ εάν αφήσουν μια βλάβη, αυτή θα γίνει μεγαλύτερη και για την διορθώσουν θα πρέπει να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα».

Ελλάδα ΚΤΕΟ οχήματα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟλοκληρώθηκαν οι δοκιμές στα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Next Article Μητσοτάκης από το «Αττικόν»: Δημιουργούμε ένα νέο ΕΣΥ που θα αντιμετωπίζει κάθε ιατρική ανάγκη

Related Posts

Γιατί οι Ευρωπαίοι δεν αγοράζουν αμερικανικά αυτοκίνητα

10 Ιουνίου, 2025

Κινούμαι Ηλεκτρικά 4: Μειωμένη επιδότηση και νέο πλαφόν τιμής στα αυτοκίνητα

4 Ιουνίου, 2025

Αλλαγή καριέρας στην Ελλάδα: Πώς οι επαγγελματίες επαναπροσδιορίζουν τη ζωή και την εργασία τους

3 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.