• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πιτσιλής: Η ΑΑΔΕ παρακολουθεί τα πάντα στα social media
Ειδήσεις

Πιτσιλής: Η ΑΑΔΕ παρακολουθεί τα πάντα στα social media

25 Ιανουαρίου, 2024Updated:25 Ιανουαρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

«Παρακολουθούμε τα πάντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Με αυτά τα λόγια, και διευκρινίζοντας ότι δεν αναφέρεται συγκεκριμένα στις χθεσινές ανακοινώσεις της ΑΑΔΕ σχετικά με τον γάμο της… φοροδιαφυγής, ο διοικητής Γιώργος Πιτσιλής, παρουσιάζοντας σήμερα τους στόχους της Αρχής για το 2024, σημείωσε ότι η ΑΑΔΕ έχει και αξιοποιεί ειδικά ψηφιακά εργαλεία αλλά και ειδική ομάδα ελέγχου η οποία σκανάρει τα πάντα στα social media και τα αντιπαραβάλλει με τα στοιχεία των φορολογικών δηλώσεων.

Η αναντιστοιχία εικόνων πολυτέλειας στα social media με τη φορολογική εικόνα, όπου δηλώνονται πολύ χαμηλά εισοδήματα ή και ζημιές, ενεργοποιεί στη συνέχεια τις κλασικές διαδικασίες ελέγχου, όπως προβλέπει η φορολογική νομοθεσία.

Υπάρχουν εργαλεία, έχουμε τον τρόπο να βλέπουμε τα πάντα, διεμήνυσε ο διοικητής της ΑΑΔΕ.

Πιτσιλής
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleING: Ερχεται ο πόνος των επιτοκίων στην Ελλάδα και το ΧΑ - Ο χρησμός για τη Νότια Ευρώπη
Next Article PRODEA Investments: Ενισχύει στο 80% τη θέση της στην Mediterranean Hospitality Venture

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.