• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Πώς η παγκόσμια οικονομία «χορεύει» στο ρυθμό της Tέιλορ Σουίφτ και Oasis
Πλανήτης

Πώς η παγκόσμια οικονομία «χορεύει» στο ρυθμό της Tέιλορ Σουίφτ και Oasis

16 Σεπτεμβρίου, 2024Updated:16 Σεπτεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αυτό το καλοκαίρι έκλεισε με δύο μεγάλες μουσικές περιοδείες. Η περιοδεία Eras της Tέιλορ Σουίφτ, η οποία εκτείνεται σε πέντε ηπείρους, και η ανακοίνωση της περιοδείας επανένωσης των Oasis του επόμενου έτους στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναφέρουν οι FT.

Για τους περισσότερους οπαδούς, η εμπειρία του πρώτου ήταν πέρα από τα πιο τρελά όνειρά τους. Το δεύτερο έχει κάνει πολλούς να θυμώσουν. Και οι δύο παρέχουν ένα συναρπαστικό παράθυρο στις σύγχρονες κοινωνίες και την οικονομία.

Η συμβολή της μουσικής στην παγκόσμια οικονομία φαίνεται μάλλον βαρετή. Ακόμη και στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, τους δύο μεγαλύτερους εξαγωγείς μουσικής στον κόσμο, το μερίδιό τους στο εθνικό εισόδημα είναι μικρότερο από 1%. Αυτό έχει αυξηθεί, σιγά-σιγά, από τη δεκαετία του 1970. Αλλά οι συνολικοί αριθμοί κρύβουν απότομες αλλαγές στη σύνθεση της συνεισφοράς της μουσικής.

Οι χρυσοφόρες περιοδείες

Πριν από μια γενιά, οι πωλήσεις άλμπουμ αντιπροσώπευαν τη μερίδα του λέοντος της συνεισφοράς της μουσικής, με τις περιοδείες απλώς ένα όχημα για την εμπορία του έργου ενός καλλιτέχνη. Σήμερα οι περιοδείες είναι ο headliner, αποτελώντας περίπου τα τρία τέταρτα της συνεισφοράς της μουσικής στο ΑΕΠ και το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος των καλλιτεχνών. Οι περιοδείες τώρα βγάζουν περισσότερα χρήματα από τις πωλήσεις και τις λήψεις άλμπουμ, με την περιοδεία Oasis να ενισχύει την επανακυκλοφορία του άλμπουμ του 1994.

Αυτή η μετατόπιση, από το προϊόν στην απόδοση, είχε προβλεφθεί πριν από 20 χρόνια από τον ελάχιστα γνωστό οικονομικό θεωρητικό David Bowie. Ο αείμνηστος οικονομολόγος του Princeton Alan Krueger το ονόμασε “Bowie Theory” στο βιβλίο του Rockonomics. Η δύναμή της έχει αυξηθεί σε σημείο που υπήρξε μια αναγνωρίσιμη επίδραση “Eras Tour” στο ΑΕΠ σε ορισμένες από τις μικρότερες χώρες που περιόδευσε φέτος η Taylor Swift, συμπεριλαμβανομένης της Σιγκαπούρης και της Σουηδίας.

Η κίνηση προς τα άυλα περιουσιακά στοιχεία συνέβαλε επίσης σε μια υπερηχητική ανισορροπία στο εισόδημα που ευνοεί ένα όλο και πιο συγκεντρωμένο σύνολο «σούπερ σταρ» όπως η Swift και οι Gallaghers. Η εμφάνιση μιας όλο και πιο άυλης και άνισης μουσικής βιομηχανίας προμηνύει ταυτόσημες τάσεις στην ευρύτερη οικονομία. Το φαινόμενο Bowie είναι πλέον μία από τις πιο ισχυρές οικονομικές και κοινωνικές, καθώς και μουσικές, δυνάμεις στον πλανήτη.

Τα εισιτήρια για τις δύο περιοδείες αποτέλεσαν επίσης πηγή διαμάχης, με χιλιάδες θαυμαστές των Oasis να απορρίπτονται, να εκδιώκονται ή, για τους τυχερούς, να… ταλαιπωρούνται στο online box office. Είναι περίεργο να έχουμε κάνει τόσο λάθος σε αυτό το σύστημα. Έχουμε χιλιάδες χρόνια εμπειρίας στις πωλήσεις εισιτηρίων. Ο βέλτιστος σχεδιασμός τους έχει μελετηθεί εκτενώς από μια λαμπερή σειρά νικητών του βραβείου Νόμπελ στα οικονομικά, όπως ο William Vickrey και ο Paul Milgrom.

Tέιλορ Σουίφτ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΧρηματιστήριο: Ηπια άνοδος 0,31% στα 72,06 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Next Article Moody's: Αναβάθμισε σε θετικό το outlook για Eurobank και Εθνική Τράπεζα

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.