• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Πώς οι τουρίστες έχουν αλλάξει τα τελευταία 30 χρόνια
Πλανήτης

Πώς οι τουρίστες έχουν αλλάξει τα τελευταία 30 χρόνια

6 Αυγούστου, 2025Updated:6 Αυγούστου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ο Kουόν Πινγκ Χο έχει διανύσει μια μακρά πορεία από τότε που άνοιξε το πρώτο του ξενοδοχείο στο Πουκέτ το 1994.

Η αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων του Χο, Banyan Group, λειτουργεί σήμερα πάνω από 90 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων χωρών όπως η Κούβα και η Σαουδική Αραβία. Ο 72χρονος επιχειρηματίας δήλωσε στο Business Insider ότι δεν είναι μόνο η εταιρεία του που έχει αλλάξει. Οι πελάτες του είναι πολύ διαφορετικοί από ό,τι ήταν πριν από τρεις δεκαετίες, ενώ έχουν διαφορετικές προσδοκίες από τα ταξίδια.

«Όταν μιλάμε για την γενιά μου, όταν τα διεθνή ταξίδια μόλις είχαν αρχίσει, οι άνθρωποι ήθελαν να πηγαίνουν σε οργανωμένα ταξίδια. Απλά πήγαιναν σε ένα ξενοδοχείο και έτρωγαν στο ξενοδοχείο», δήλωσε ο ίδιος στο περιθώριο διάσκεψης που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα στη Σιγκαπούρη.

«Αλλά οι νέοι σήμερα έχουν από καιρό βαρεθεί τα διεθνή ταξίδια. Όταν ταξιδεύουν μόνοι τους, αναζητούν πολύ περισσότερο πράγματα που είναι εκτός των συνηθισμένων», προσέθεσε.

Ο Χο τόνισε ότι οι πιο έμπειροι ταξιδιώτες του σήμερα είναι πολύ διαφορετικοί από τους τουρίστες του παρελθόντος που ακολουθούσαν λίστες αξιοθέατων.

«Ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τις εμπειρίες και όχι μόνο για να δουν κάτι όμορφο, γιατί πιθανότατα το έχουν ήδη δει με τους γονείς τους. Αναζητούν εμπειρίες που είναι πιο βαθιές και τους επιτρέπουν να αλληλεπιδράσουν με την τοπική κοινότητα», συνέχισε.

Πέρυσι, η McKinsey πραγματοποίησε έρευνα σε 5.000 ταξιδιώτες από την Κίνα, τη Γερμανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Η εταιρεία ανέφερε ότι το 52% των ερωτηθέντων της Gen Ζ δήλωσαν ότι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξιδιωτικές εμπειρίες, σε σύγκριση με το 29% των ερωτηθέντων της γενιάς των baby boomers.

«Οι τουριστικές προσφορές του παρελθόντος, που ήταν ίδιες για όλους, έχουν ξεπεραστεί», καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν δημιουργικές εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις προτεραιότητές τους και στις προσωπικές τους ιστορίες», ανέφερε η McKinsey.

Μια άλλη αλλαγή που παρατήρησε ο Χο ήταν στις χώρες από τις οποίες προέρχονταν οι τουρίστες και στα μέρη που επέλεγαν να επισκεφθούν.

«Όταν ξεκίνησα στο χώρο της φιλοξενίας πριν από 30 χρόνια, η φύση του τουρισμού ήταν μονοδιάστατη και μονοχρωματική», τόνισε ο Χo.

«Ήταν βασικά Καυκάσιοι Ευρωπαίοι, που ταξίδευαν προς μία κατεύθυνση, από δυτικά προς ανατολικά. Με την πάροδο των ετών, αυτό που αποκαλώ ‘τουρισμός του ουράνιου τόξου’ έχει αναδυθεί λόγω της αυξανόμενης ευημερίας σε άλλες αναπτυσσόμενες χώρες», πρόσθεσε.

Ο Χo είπε ότι αυτό έχει οδηγήσει σε έναν «πολύχρωμο, πολύπλευρο, συναρπαστικό τουρισμό ανθρώπων από όλο τον κόσμο που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο».

«Έχεις Ινδούς, Αφρικανούς, Άραβες, Κινέζους, Ιάπωνες και ούτω καθεξής και φυσικά έχεις και νέους από την ίδια την περιοχή», συνέχισε. «Αυτό για μένα ήταν η μεγαλύτερη αλλαγή».

Τον Ιανουάριο, το Παγκόσμιο Βαρόμετρο Τουρισμού του ΟΗΕ ανέφερε ότι περίπου 1,4 δισεκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν διεθνώς το 2024, μια αύξηση 11% σε σχέση με το 2023. Ο ΟΗΕ ανέφερε ότι αναμένει αύξηση των αφίξεων διεθνών τουριστών κατά 3% έως 5% το 2025.

Τουρίστες
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤο Τόκιο στην κορυφή των πόλεων που συνδυάζουν εργασία και διακοπές – Σε ποια θέση βρίσκεται η Αθήνα
Next Article Θέσεις εργασίας στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Related Posts

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

Τεχνητή νοημοσύνη: Πώς μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές σας χωρίς να το ξέρετε

11 Αυγούστου, 2025

Χρυσός: Πώς η απειλή δασμών του Τραμπ έφερε το χάος στην παγκόσμια αγορά

10 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.