• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Πώς το «S» του Superman έγινε το αγαπημένο λογότυπο της μόδας
Πλανήτης

Πώς το «S» του Superman έγινε το αγαπημένο λογότυπο της μόδας

24 Φεβρουαρίου, 2025Updated:24 Φεβρουαρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η στολή του Σούπερμαν δεν είναι απλώς ένα κομμάτι ύφασμα, αλλά ένα πολιτισμικό σύμβολο που έχει χαραχτεί στη συλλογική μνήμη γενεών. Από την πρώτη κινηματογραφική του εμφάνιση το 1978 με τον Κρίστοφερ Ριβ, το εμβληματικό μπλε κορμάκι με τη χαρακτηριστική κόκκινη κάπα έχει διατηρήσει την αναγνωρίσιμη ταυτότητά του, σε αντίθεση με άλλους υπερήρωες, όπως ο Μπάτμαν, που έχουν υιοθετήσει πιο μοντέρνες και επιβλητικές στολές. Οι χρωματικές παραλλαγές που παρουσιάστηκαν με την πάροδο του χρόνου, από το περιαφρόδινο μπλε μέχρι το βαθύ κοβάλτιο, δεν κατάφεραν να αλλοιώσουν την ουσία της στολής, διατηρώντας την άμεσα αναγνωρίσιμη.

Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε το «Man of Steel» του 2013, όπου η ενδυματολογική προσέγγιση διαφοροποιήθηκε, αντλώντας έμπνευση από την κουλτούρα του πλανήτη Κρύπτον. Ο σχεδιαστής κοστουμιών της ταινίας, Μάικλ Ουίλκινσον, εμπνεύστηκε από τη μυώδη σωματική διάπλαση των Κρυπτονιανών και την πανοπλία τους, καταλήγοντας σε ένα κοστούμι χωρίς το χαρακτηριστικό κόκκινο σλιπ, ώστε να ταιριάζει καλύτερα με το κινηματογραφικό όραμα της ταινίας, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN.

Η προσήλωση στη διατήρηση της κλασικής εικόνας του Σούπερμαν φαίνεται και από τη νέα κινηματογραφική προσέγγιση του Τζέιμς Γκαν, σκηνοθέτη του επερχόμενου reboot. Ο Γκαν επανέφερε το κόκκινο σλιπ, δηλώνοντας πως ο ήρωας θέλει να είναι ένα σύμβολο ελπίδας και θετικότητας. Στόχος του είναι η ενδυματολογική προσέγγιση να καταστήσει τον Σούπερμαν προσιτό και μη απειλητικό για το κοινό, θυμίζοντας περισσότερο επαγγελματία παλαιστή παρά έναν αυστηρό προστάτη της δικαιοσύνης.

Πέρα όμως από την κινηματογραφική του εξέλιξη, η στολή του Σούπερμαν έχει αποτελέσει και αντικείμενο έμπνευσης για τη μόδα. Ο κόσμος της υψηλής ραπτικής έχει αγκαλιάσει τη μυθολογία των υπερηρώων, ενσωματώνοντας στοιχεία από τις στολές τους σε δημιουργίες μεγάλων σχεδιαστών. Το 2008, το Ινστιτούτο Κοστουμιών του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης της Νέας Υόρκης διοργάνωσε την έκθεση «Μόδα και φαντασία», όπου εκτέθηκαν περίπου 60 δημιουργίες εμπνευσμένες από τον κόσμο των κόμικς. Ανάμεσά τους, ξεχώρισε η τολμηρή δημιουργία του Μπέρνχαρντ Βίλχελμ, ένα βασιλικό μπλε φόρεμα διακοσμημένο με ένα αιματοβαμμένο λογότυπο του Σούπερμαν, αποδεικνύοντας τη βαθιά επιρροή του χαρακτήρα στη μόδα.

Η εμβληματική στολή του Σούπερμαν υπερβαίνει τα όρια της αισθητικής και της μυθολογίας των κόμικς. Σύμφωνα με τον επιμελητή της έκθεσης, Άντριου Μπόλτον, η εικόνα του υπερήρωα δεν έχει απλώς εικαστική σημασία, αλλά αγγίζει θέματα ταυτότητας, σεξουαλικότητας και εθνικισμού. Όπως και η μόδα, η φιγούρα του υπερήρωα διαθέτει μια εγγενή μεταφορική πλαστικότητα, αντανακλώντας τις κοινωνικές αλλαγές και την ανάγκη των ανθρώπων να ταυτιστούν με ένα ιδεώδες.

Αναμφίβολα, η στολή του Σούπερμαν αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα κοστούμι. Είναι ένα σύμβολο δύναμης, αισιοδοξίας και υπερηρωισμού που έχει αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου, παραμένοντας διαχρονικά χαραγμένο στη λαϊκή κουλτούρα. Είτε στον κινηματογράφο είτε στον κόσμο της μόδας, το μπλε, κόκκινο και κίτρινο σύνολο του Σούπερμαν θα συνεχίσει να εμπνέει και να αιχμαλωτίζει τη φαντασία του κοινού, αποδεικνύοντας πως ο θρύλος του Κλαρκ Κεντ είναι πιο ζωντανός από ποτέ.

Superman επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜε πέντε αλλαγές ο νέος γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ
Next Article Υπουργείο Εργασίας: Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 28 Φεβρουαρίου

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.