• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Πότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν όσο τα συμβατικά
Οικονομία

Πότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν όσο τα συμβατικά

9 Ιουλίου, 2022Updated:9 Ιουλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Με τα τρέχοντα δεδομένα η τιμή της μπαταρίας αντιστοιχεί πάνω κάτω στο 1/3 της συνολικής τιμής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οπότε είναι μάλλον λογικό οι όποιες μειώσεις των τιμών τους να είναι άμεσα συνυφασμένος με το κόστος κατασκευής των μπαταριών.

Με βάση τα τελευταία δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας (2021) είναι κατά μέσο όρο 123 ευρώ ανά kWh.

Το ερώτημα είναι φυσικά πώς θα επιτευχθεί αυτή η μείωση. Οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί η συγκεκριμένη βιομηχανία είναι η βελτίωση της επονομαζόμενης χημείας των μπαταριών, ο σχεδιασμός και η πιο αποδοτική παραγωγή τους.

Στον πρώτο παράγοντα η οικονομική βελτίωση θα προκύψει από τη μείωση της ποσότητας των ακριβών πρώτων υλών που αποτελούν στοιχεία της σύνθεσής τους, αλλά και από την αύξηση της ενεργειακής τους πυκνότητας.

Αντίστοιχα θα απλοποιηθεί και η σχεδίαση της δομής τους, που θα έχει σαν επακόλουθο την πιο απλή αλλά και πιο οικονομική διαδικασία παραγωγής τους.

Με όλα αυτά η μείωση του συνολικού κόστους των μπαταριών, σύμφωνα με τα δεδομένα έρευνας της Berylls και του εξειδικευμένου ινστιτούτoυ Frauenhofer, θα μπορεί να φτάσει μέχρι και το 32% των τρέχοντος.

Δηλαδή, σύμφωνα με το newsauto, θα διαμορφωθεί στα 94,0 ευρώ την kWh, τιμή που θα επιτρέψει στην πράξη την εξομοίωση των τιμών των ηλεκτρικών μοντέλων με αυτές των αντίστοιχων με συμβατικούς κινητήρες.

Κάτι που αναμένεται να γίνει σε περίπου μια πενταετία από τώρα, το 2028.

Αυτοκίνητα επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑιγαίο και Ελλάδα
Next Article Yπεραπόδοση της οικονομίας αλλά και κλιμάκωση των προκλήσεων

Related Posts

ΤτΕ: Νέα άνοδος στις τιμές των διαμερισμάτων το τέταρτο τρίμηνο

23 Μαρτίου, 2023

Πότε έρχονται τα καλάθια «νονού» και «Πάσχα» - Τι θα περιλαμβάνουν

23 Μαρτίου, 2023

Στο «Καρφί» που κυκλοφορεί εκτάκτως την Παρασκευή: Χορηγός της Δεξιάς ο Τσίπρας

23 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.