Προσωρινός ανάδοχος η Κ/Ξ Mytilineos-ΤΕΡΝΑ για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Ροδοδάφνη-Ρίο

0

Ολοκληρώθηκε το πρώτο βήμα του διαγωνισμού της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα Σιδηροδρομική γραμμή  Κιάτο- Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, με την αποσφράγιση των προσφορών που κατέθεσαν τέσσερα σχήματα, εκ των οποίων τη μεγαλύτερη έκπτωση έδωσε το σχήμα Μυτιληναίου-Περιστέρη.

Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:

ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (8,29%)

«ΕΝΩΣΗ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΣΙΔΗΡΟΔΟΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε., ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ -ΡΙΟ» (7,15%)

ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (6,50%)

ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( 6,50%)

Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα.  Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών  και της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

 

 

Share.

Comments are closed.