• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Εργασία»Ψηφιακά ΚΕΠΑ: 12.725 αιτήσεις σε λιγότερο από 10 ημέρες λειτουργίας
Εργασία

Ψηφιακά ΚΕΠΑ: 12.725 αιτήσεις σε λιγότερο από 10 ημέρες λειτουργίας

6 Οκτωβρίου, 2022Updated:6 Οκτωβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Συνολικά 12.725 αιτήσεις σε λιγότερο από 10 ημέρες λειτουργίας υποβλήθηκαν στη νέα πλατφόρμα των ψηφιακών ΚΕΠΑ και την Εθνική Πύλη Αναπηρίας.

Όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ σε ανακοίνωσή του, οι πολίτες εμπιστεύθηκαν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία πιστοποίησης αναπηρίας, που καταργεί τις αλλεπάλληλες επισκέψεις στα ΚΕΠΑ, απλοποιεί συνολικά τη διαδικασία πιστοποίησης και βελτιώνει σημαντικά την καθημερινότητα τους.

Παράλληλα, ο e-ΕΦΚΑ διευκρινίζει ότι, όσα προβλήματα εντοπίζονται, αντιμετωπίζονται άμεσα. Επιπλέον, έχουν παρασχεθεί εγκαίρως αναλυτικές οδηγίες στους υπαλλήλους που διαχειρίζονται τη νέα πλατφόρμα για την αποφυγή λαθών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση που αφορά στα Ψηφιακά ΚΕΠΑ, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή εξυπηρέτησης 1555 ή να υποβάλουν ηλεκτρονικό ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr.
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση της νέας υπηρεσίας πιστοποίησης αναπηρίας, μέσω του Gov.gr και της ιστοσελίδας της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας https://ekepa.epan.gov.gr/.

Ψηφιακά ΚΕΠΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleHELLENiQ ENERGY: 15 κορυφαίες διεθνείς διακρίσεις για τον «Ετήσιο Απολογισμό 2021»
Next Article Ευρωζώνη: Συρρικνώθηκαν οι λιανικές πωλήσεις σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού

Related Posts

«ΕΡΓΑΝΗ»: Πάνω από 3,5 εκατ. καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025

3 Σεπτεμβρίου, 2025

Αναδρομικά ΕΦΚΑ: 370.000 συνταξιούχοι θα λάβουν έως 4.000 ευρώ

2 Σεπτεμβρίου, 2025

Ιστορικό ρεκόρ στην απασχόληση στο 7μηνο – 319.843 νέες θέσεις εργασίας

2 Σεπτεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.