• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Πτήσεις: Μικρότερες οι καθυστερήσεις στα ελληνικά αεροδρόμια έναντι των ευρωπαϊκών
Οικονομία

Πτήσεις: Μικρότερες οι καθυστερήσεις στα ελληνικά αεροδρόμια έναντι των ευρωπαϊκών

14 Ιουλίου, 2022Updated:14 Ιουλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

H εικόνα των καθυστερήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια είναι σαφώς καλύτερη από ό,τι στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.

Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης, ευθύνονται τουλάχιστον κατά 80%, για τις μικρές καθυστερήσεις που παρουσιάζονται σε κάποια από τα ελληνικά αεροδρόμια και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η ελληνική εναέρια κυκλοφορία.

Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία προκύπτει ότι το 53% των πτήσεων στο Ελ. Βενιζέλος προσγειώνεται την προβλεπόμενη ώρα. Από το υπόλοιπο 47%, το 80% οφείλεται σε καθυστερήσεις από το εξωτερικό (ο συνολικός αριθμός πτήσεων τον Ιούνιο του 2022 ήταν -περίπου- 9650, ενώ οι πτήσεις με καθυστέρηση 4520).

H καλύτερη εικόνα στα ελληνικά αεροδρόμια, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οφείλεται στη συστηματική προεργασία που έχει κάνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κυρίως μέσω της συνεχούς επαφής με τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, έχοντας εξηγήσει αναλυτικά, ότι η εφετινή αεροπορική κίνηση θα ξεπερνούσε τα δεδομένα του 2019.

Μάλιστα, υπενθυμίζουν πως η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος υπερψήφισε στις 9/5/2022 την Κοινή Συμφωνία, η οποία περιελάμβανε μια σειρά από μέτρα, που στόχο είχαν να ανακουφίσουν την εναέρια κυκλοφορία από τις επικείμενες καθυστερήσεις.

Συγκεκριμένα, η συμφωνία προέβλεπε:

Την εφαρμογή νέων προγραμμάτων εργασίας με αποτέλεσμα την αύξηση κατά σχεδόν 10% στις παραγόμενες ανθρωποώρες, για την ενίσχυση των βαρδιών σε ώρες και ημέρες με αυξημένη κυκλοφορία.

Την αύξηση των ελαχίστων κινήσεων που εκτελούνται, και ιδίως στα αεροδρόμια:

– της Αθήνας κατά 27%, με άμεση προτεραιότητα στις πτήσεις από Μύκονο και Σαντορίνη

– του Ηρακλείου κατά 20%, και

– της Σαντορίνης κατά 20%.

Επίσης, την απόδοση του Bonus για το 2020.

Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω κινήσεων, τονίζουν πηγές του Υπουργείου Μεταφορών, η κατάσταση αυτήν την στιγμή έχει ως εξής:

– Το 53% των πτήσεων προσγειώνονται στο ΔΑΑ στην προβλεπόμενη ώρα. Εκ του υπολοίπου 47% που παρουσιάζει καθυστέρηση:

– Το 80% περίπου οφείλεται στο domino effect των καθυστερήσεων στα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης, όπως επισημάναμε παραπάνω και σε καμία περίπτωση δεν οφείλονται στην ελληνική εναέρια κυκλοφορία.

– Το 20% οφείλεται είτε σε εμπορικές πτήσεις που πραγματοποιούνται εκτός χρονοθυρίδων (slots) -κυρίως στο αεροδρόμιο Ηρακλείου-, είτε σε ιδιωτικές πτήσεις σε νησιά που αποτελούν τουριστικούς προορισμούς, οι οποίες προκαλούν «αναστάτωση» στο πρόγραμμα προσαπογειώσεων των εκεί αερολιμένων, και επηρεάζουν την ομαλή εναέρια κυκλοφορία.

Μάλιστα, καθημερινώς, παραλαμβάνονται από το ΔΑΑ 600-1.000 αποσκευές επιβατών από πτήσεις προηγούμενων ημερών, και προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτό, η Διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος» έχει εγκαταστήσει ένα προσωρινό σύστημα logistics.

αεροδρόμια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚυρ. Μητσοτάκης: Προτεραιότητα τα ζητήματα των ίσων ευκαιριών που βρίσκονται στον πυρήνα μιας δίκαιης κοινωνίας
Next Article Κομισιόν: Προβλέπει ανάπτυξη 4% και πληθωρισμό 8,9% στην Ελλάδα φέτος - Στο +2,4% το 2023

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.