• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Σε λειτουργία η πλατφόρμα για δωρεάν rapid τεστ κορωνοϊού σε επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 20 εργαζομένους
Ειδήσεις

Σε λειτουργία η πλατφόρμα για δωρεάν rapid τεστ κορωνοϊού σε επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 20 εργαζομένους

11 Μαρτίου, 2021Updated:11 Μαρτίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

O προϋπολογισμός αναλαμβάνει το κόστος διενέργειας ελέγχων rapid test σε επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 20 εργαζομένους.      Το σχετικό πρόγραμμα υλοποιείται από τα υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Oι εργαζόμενοι των επιχειρήσεων άνω των 20 υπαλλήλων θα μπορούν να υποβάλλουν αίτημα διενέργειας τεστ ταχείας ανίχνευσης  αντιγόνου του κορωνοϊού (rapid test) μέχρι και 2 φορές το μήνα, μέσω της ειδικής πλατφόρμας που δημιουργήθηκε και έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Στόχος είναι να εντατικοποιηθούν τα τεστ σε επιχειρήσεις όπου λόγω του αριθμού των εργαζομένων προκαλείται συγχρωτισμός του προσωπικού και κατ’επέκταση αυξάνεται ο κίνδυνος μετάδοσης. Το μέτρο έρχεται σε συνέχεια των άλλων πρωτοβουλιών που έχουν αναληφθεί από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, όπως είναι η υποχρεωτική τηλε-εργασία (όπου αυτή μπορεί να παρασχεθεί), οι άδειες ειδικού σκοπού και η εντατικοποίηση των ελέγχων στις επιχειρήσεις  για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων από το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).

Για να συμμετέχουν στο πρόγραμμα ελέγχων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να συμπληρώσουν οι εργαζόμενοι τη «Φόρμα Αίτησης Δωρεάν Ελέγχου για COVID-19» εισερχόμενοι στην Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου gov.gr και συγκεκριμένα στη διεύθυνση https://ergasia.testing.gov.gr/  συμπληρώνοντας το ΑΦΜ τους.   Θα γίνει επαλήθευση ότι είναι εργαζόμενοι σε επιχείρηση άνω των 20 υπαλλήλων, μέσω διασύνδεσης με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ. Σε περίπτωση επιτυχούς επαλήθευσης του ΑΦΜ του εργαζόμενου, θα εμφανιστεί αυτόματα και το ΑΦΜ του Εργοδότη.

Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι συμπληρώνουν τα απαιτούμενα πεδία (όνομα-επώνυμο-αριθμός κινητού τηλεφώνου) και μετά γίνεται επαλήθευση με αποστολή γραπτού μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο  του αιτούντος. Μετά την επαλήθευση ο εργαζόμενος συμπληρώνει τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σε σχέση με το κέντρο ελέγχου που τον εξυπηρετεί και την ηλικία του και προχωρά στην υποβολή του αιτήματος. Σημειώνεται ότι η επιλογή των εργαζομένων θα γίνεται πάντοτε αναλόγως των διαθεσίμων τεστ. Εφόσον o εργαζόμενος επιλεγεί για δωρεάν έλεγχο για COVID-19,  θα λάβει στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει στη φόρμα μήνυμα (SMS) με την ημέρα, ώρα και διεύθυνση του κέντρου ελέγχου στο οποίο θα πρέπει να μεταβεί.

Την ημέρα της εξέτασης θα πρέπει να παρουσιάσει το SMS στο υγειονομικό προσωπικό για να εξεταστεί κατά προτεραιότητα. Είναι απαραίτητο ο εργαζόμενος κατά την προσέλευσή του να γνωρίζει τον ΑΜΚΑ του, καθώς θα του ζητηθεί για τη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων. Αν δεν διαθέτει ΑΜΚΑ, θα του ζητηθεί κάποιος άλλος ταυτοποιητικός αριθμός όπως αριθμός διαβατηρίου κτλ.        Το SMS υπέχει θέση δικαιολογητικού μετακίνησης την ημέρα του ραντεβού. Η εξέταση συνιστά λόγο δικαιολογημένης απουσίας από την εργασία για 3 ώρες. Σημειώνεται ότι σήμερα πραγματοποιούνται περισσότερα από 45.000 χιλιάδες τεστ καθημερινά από το Δημόσιο Σύστημα Υγείας και επιδιώκεται ο αριθμός αυτός να αυξηθεί σημαντικά.  Συνολικά τα κέντρα ελέγχου ανέρχονται σε 386.

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων απευθύνει έκκληση σε όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στο  πρόγραμμα. Παράλληλα συνιστά και στους εργοδότες να ενημερώσουν και να ενθαρρύνουν τους εργαζομένους τους για αυτή την σημαντική προσπάθεια που θα συμβάλλει στον έλεγχο της διασποράς του κορωνοϊού στους εργασιακούς χώρους και θα βοηθήσει τους ειδικούς να διαμορφώσουν καλύτερη εικόνα για την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας. Σε κάθε περίπτωση, υπενθυμίζεται ότι για όσους εργαζομένους απασχολούνται σε εταιρείες με λιγότερους από 20 υπαλλήλους, υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής στην πλατφόρμα  testing.gov.gr.

rapid τεστ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleVoucher 200 ευρώ για laptop και tablet - Πότε θα ενεργοποιηθεί η πλατφόρμα
Next Article Κλήρωση Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί

Related Posts

Κομισιόν: Θεσπίζει νέα δικαιώματα των καταναλωτών για εύκολες και ελκυστικές επισκευές

23 Μαρτίου, 2023

ΤτΕ: Νέα άνοδος στις τιμές των διαμερισμάτων το τέταρτο τρίμηνο

23 Μαρτίου, 2023

ΔΕΗ: Επαναλαμβανόμενα EBITDA 953 εκατ. ευρώ το 2022 - Συνεισφορά 1,8 δισ. ευρώ για την ενεργειακή κρίση

23 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.