• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Shein: Πώς καταφέρνει να έχει κέρδη από τα προϊόντα που πουλάει
Πλανήτης

Shein: Πώς καταφέρνει να έχει κέρδη από τα προϊόντα που πουλάει

4 Νοεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τα πάνω κάτω έχει φέρει στη βιομηχανία μόδας η κινεζική fast fashion Shein, καθώς κάποια σενάρια αναφέρουν ότι οι πωλήσεις της έχουν ξεπεράσει ακόμα και εκείνες του ισπανικού ομίλου Inditex, στον οποίο ανήκει μεταξύ άλλων και το brand Zara. Και όμως, ελάχιστα είναι γνωστά για αυτή την εταιρεία, πέραν του ότι πλέον αποτιμάται στα 64 δισ. δολάρια, πουλά τα προϊόντα της σε 150 χώρες και απασχολεί 16.000 άτομα, μόλις το 10% από το προσωπικό της Inditex.

Γνωστή για τη μυστικοπάθειά της, η Shein επιλέγει να μην δίνει παρά μόνο τις απολύτως απαραίτητες απαντήσεις, την ώρα που δέχεται έντονη κριτική για τις συνθήκες εργασίας στα εργοστάσια όπου φτιάχνονται τα ρούχα της, την κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων καθώς και για την προέλευση των πρώτων υλών που χρησιμοποιεί.

Σε μία σπάνια συνέντευξη στελέχους της, ο Peter Pernot-Day, που είναι επικεφαλής στρατηγικών και επιχειρηματικών υποθέσεων για τη Β. Αμερική και την Ευρώπη, έριξε φως στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία καταφέρνει να βγάλει κέρδος πουλώντας βραδινά φορέματα για 15 ευρώ.

Μιλώντας στην El Pais, ο Pernot-Day αποκάλυψε το μοντέλο λειτουργίας της. Ένα ρούχο της Shein παράγεται, αρχικά, σε 100 έως 200 κομμάτια, εξήγησε. Το μοντέλο αυτό «ανεβαίνει» στο σάιτ της εταιρείας, για να διαπιστωθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον. Μόνο εάν προκύψει ότι υπάρχει υψηλό ενδιαφέρον, το σχέδιο αυτό μπαίνει σε παραγωγή.
Με τον τρόπο αυτό, σημειώνει, η Shein έχει λύσει ένα από τα βασικότερα προβλήματα του λιανεμπορίου. Όλοι θέλουν να βάλουν τον καταναλωτή στο επίκεντρο, να φτιάχνουν ρούχα που αρέσουν στον κόσμο. Το μοντέλο λειτουργίας της Shein της επιτρέπει να κάνει αυτό ακριβώς, ενώ την ίδια στιγμή, μειώνει σημαντικά το κόστος παραγωγής, αφού δεν επιβαρύνει την εταιρεία με απόθεμα που θα μείνει απούλητο. Πρακτικά, ενώ το απούλητο στοκ στη βιομηχανία της μόδας υπολογίζεται στο 20-30%, τα αντίστοιχα επίπεδα της Shein είναι πολύ χαμηλότερα, λέει ο Pernot-Day, χωρίς ωστόσο να δίνει ένα συγκεκριμένο νούμερο.

Αντίστοιχα, αποφεύγει να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τις εκτιμήσεις που ανεβάζουν τις πωλήσεις της Shein στα 45 δισ. δολάρια και τα κέρδη της στα 2 δισ. δολάρια, λέγοντας ότι ως μη εισηγμένη, η εταιρεία δεν δημοσιεύει τα αποτελέσματά της.

Όσο για τον ιδρυτή της Shein, Sky Xu, για τον οποίο ελάχιστα είναι γνωστά, το στέλεχος αρκείται να πει ότι είναι ένας από τους τέσσερις ιδρυτές και ο σημερινός CEO. «Ασχολείται έντονα με τις καθημερινές δραστηριότητες, το όραμα και την στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας. Είναι ένας οραματιστής με τη δική του συνεισφορά στο λιανεμπόριο, ειδικά με την ιδέα ενός on-demand μοντέλου», λέει.

Αυτό το on-demand μοντέλο στηρίζεται σε 5.800 προμηθευτές, που είναι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αποκαλύπτει.

Κατόπιν τούτων, η Shein μπορεί να είναι κερδοφόρα ακόμα και όταν πουλά φορέματα για 15 ευρώ. «Έχουμε δείξει ότι υπάρχουν πολλά αναποτελεσματικά σημεία στο παραδοσιακό μοντέλου του λιανεμπορίου, τα οποία μπορούν να επιλυθούν με την τεχνολογία. Μια από τις μεγάλες παρεξηγήσεις για την δική μας επιχείρηση είναι ότι πουλάμε φθηνά λόγω του όγκου. Όχι. Πετυχαίνουμε οικονομίες κλίμακας μέσω της αποδοτικότητας του κόστους, όπως αποφεύγοντας το πλεονάζον στοκ ή πουλώντας αποκλειστικά online. Τα φυσικά καταστήματα έχουν πολλά πλεονεκτήματα, αλλά μπορεί να είναι και πολύ ακριβά», λέει ο Pernot-Day στην El Pais.

Shein
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΈρευνα: Ποια αντικείμενα καθημερινής χρήσης έχουν επικίνδυνα βακτήρια
Next Article 14 θέσεις εργασίας στο Δήμο Σαρωνικού

Related Posts

Κρυπτονομίσματα: Έρχονται οι συντάξεις σε… crypto

16 Ιουνίου, 2025

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.