• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»«Σοφία»: η ψηφιακή βοηθός της ΙΚΕΑ που διευκολύνει τις online αγορές σας
Ειδήσεις

«Σοφία»: η ψηφιακή βοηθός της ΙΚΕΑ που διευκολύνει τις online αγορές σας

17 Ιουλίου, 2021Updated:17 Ιουλίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

            Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, ανταποκρινόμενη άμεσα, με δημιουργικότητα και ευελιξία στις ανάγκες που δημιουργεί η νέα καθημερινότητα, παρουσιάζει τη Σοφία, την ψηφιακή βοηθό του IKEA.gr! Η Σοφία έρχεται να αφουγκραστεί την ανάγκη των καταναλωτών για ταχύτητα και ευελιξία, καθώς και να διευρύνει την πολυκαναλική αγοραστική εμπειρία της ΙΚΕΑ σε ψηφιακό επίπεδο.

Η "Σοφία" λειτουργεί ως ένας κανονικός υπάλληλος ΙΚΕΑ, καθώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και είναι πάντα online, αξιοποιώντας τις δυνατότητές της, για να δίνει λύσεις και να απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις σας, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά. Η ψηφιακή βοηθός σας δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσετε προϊόντα ΙΚΕΑ ανά κατηγορία ή δωμάτιο και παρουσιάζει προσωποποιημένα αποτελέσματα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις που της υποδεικνύετε. Ακόμη, μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων, τόσο στο e-shop όσο και στα φυσικά καταστήματα ΙΚΕΑ. Παράλληλα, σας διευκολύνει απαντώντας σε συχνές ερωτήσεις και σας ενημερώνει σχετικά με υπηρεσίες, διευθύνσεις, τηλέφωνα, καθώς και τα ωράρια καταστημάτων ΙΚΕΑ.

Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία στο IKEA.gr και θα εξελίσσεται συνεχώς στο μέλλον με νέες δυνατότητες, ώστε να κάνει την περιήγησή σας στα προϊόντα και τις λύσεις της ΙΚΕΑ μια χρηστική, αλλά και διασκεδαστική εμπειρία, απ’ όπου και αν συνδέεστε. Έξυπνες υπηρεσίες σαν την ψηφιακή βοηθό «Σοφία», αποτελούν απόδειξη της προσήλωσης της ΙΚΕΑ τόσο στις μεταβαλλόμενες συνήθειες και ανάγκες των καταναλωτών της, όσο και στις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες.

ΙΚΕΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜόσιαλος: Πώς η μετάλλαξη Δέλτα «χτυπά» ανεμβολίαστους
Next Article Κορωνοϊός: Ποια νησιά κινδυνεύουν με lockdown – Τι θα συμβεί αν «κοκκινίσουν»

Related Posts

Χιόνια στην Αθήνα: Πότε θα πέσουν οι πρώτες νιφάδες και σε ποιες περιοχές θα το «στρώσει»

5 Φεβρουαρίου, 2023

Ρεύμα: Πάνω από 1.100 ευρώ το όφελος για ένα μέσο νοικοκυριό από τις επιδοτήσεις

5 Φεβρουαρίου, 2023

Η επόμενη ημέρα για οικονομία και τράπεζες μετά την αναβάθμιση από Fitch

5 Φεβρουαρίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.