• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα μείωσαν τις συσκευασίες τους – Νέες ανατιμήσεις τον Οκτώβριο
Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα μείωσαν τις συσκευασίες τους – Νέες ανατιμήσεις τον Οκτώβριο

6 Οκτωβρίου, 2022Updated:6 Οκτωβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η διεθνής τάση του shrinkflation φαίνεται να έχει φτάσει και στη χώρα μας, καθώς πολλές εταιρείες προχώρησαν σε έμμεσες αυξήσεις μειώνοντας τις συσκευασίες τους προκειμένου να διατηρήσουν τις ίδιες τιμές, αλλά να μην έχουν «χασούρα».

Ο Γιάννης Πηλίδης, πρόεδρος του Συλλόγου Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδα, μιλώντας στο Mega τόνισε ότι η πρακτική αυτή είναι νόμιμη, αλλά θα πρέπει να ερευνηθεί, αν οι αυξήσεις που επιβάλλουν είναι σύμφωνες με όσα έχει ψηφίσει το υπουργείο Ανάπτυξης.

«Πρέπει να πάμε στην τιμή της μονάδας. Πόση ήταν η τιμή της μονάδας στην αρχή και πόση μετά την αλλαγή της συσκευασίας. Εάν αυτή η διαφορά υπερβαίνει το ποσοστό κέρδους που είχε παλιότερα, τότε υπάρχει πρόβλημα, εάν δεν την υπερβαίνει δεν υπάρχει πρόβλημα» διευκρίνισε.

Ορισμένα από τα προϊόντα, στα οποία έχει παρατηρηθεί αυτή η πρακτική είναι τα εξής:
  • Μαργαρίνες
  • Πατατάκια
  • Σκόνες πλυντηρίου
  • Τυρί ημίσκληρο συσκευασμένο
  • Γκοφρέτες
  • Αφρόλουτρο
  • Κατεψυγμένα φασολάκια
Εν τω μεταξύ νέες ανατιμήσεις αναμένονται στα μέσα του Οκτώβρη, λόγω της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Οι ανατιμήσεις,  θα αγγίξουν έως το 12% και θα επηρεάσουν βασικά καταναλωτικά προϊόντα, όπως τα αυγά, τα κατεψυγμένα λαχανικά, τα αλλαντικά και το ελαιόλαδο.

σούπερ μάρκετ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚαταστήματα: Έκλεισε πριν ανοίξει το θέμα του ωραρίου
Next Article Intrakat: O Γιώργος Τσαπρούνης νέος Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας

Related Posts

Μισθωτήρια ακινήτων: Η προθεσμία αποδοχής για ενοικιαστές και συνιδιοκτήτες λήγει σύντομα

16 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.