• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έφεραν οι υψηλές τιμές στα προϊόντα στις αγορές των καταναλωτών
Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έφεραν οι υψηλές τιμές στα προϊόντα στις αγορές των καταναλωτών

9 Φεβρουαρίου, 2024Updated:9 Φεβρουαρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ριζικές αλλαγές στις συνήθειες των Ελλήνων λόγω της ακρίβειας, με μόνο το 4% των καταναλωτών να δηλώνει πως δεν έχει αλλάξει τίποτα στις συνήθειές του.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η συντριπτική πλειονότητα, αντίθετα, έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες οι οποίες, μάλιστα, όσο η ακρίβεια σε βασικά αγαθά συνεχίζεται, φαίνεται να «παγιώνονται» σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών, που αναζητούν «ανάχωμα» στις μεγάλες πιέσεις που δέχεται το διαθέσιμο εισόδημά τους.

Κι ενώ οι δαπάνες για διασκέδαση, εξόδους για φαγητό και διακοπές είναι οι πρώτες στις οποίες μπήκε «ψαλίδι» λόγω ακρίβειας, παραμένει την ίδια στιγμή σημαντικό και το ποσοστό των Ελλήνων που περιορίζουν τις αγορές των βασικών αγαθών. Συγκεκριμένα, πάνω από ένας στους δύο καταναλωτές (55%) δηλώνει πως έχει περιορίσει τις αγορές σε τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, με το ποσοστό αυτό να διατηρείται στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα του ΙΕΛΚΑ.(Νοέμβριος 2023 vs Ιανουάριος 2023).

Εκτός όμως του περιορισμού των αγορών, αυξάνεται το ποσοστό των καταναλωτών που προχωρούν σε αλλαγές, στα προϊόντα που βάζουν πλέον στο καλάθι τους. Το 48% (έναντι 40% της προηγούμενης έρευνας) δηλώνει πως έχει αλλάξει μάρκα- επωνυμία προϊόντων σε σχέση με εκείνη που συνήθιζε να αγοράζει. Επίσης το 48% (έναντι 38% της προηγούμενης έρευνας), αναζητώντας χαμηλότερες τιμές στο ράφι, στρέφεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, το μερίδιο των οποίων, επί των συνολικών πωλήσεων, ανεβαίνει διαρκώς. Το 19% παράλληλα, επιλέγει να αγοράζει πλέον μικρότερου μεγέθους συσκευασίες στα προϊόντα, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα (14% στην προηγούμενη έρευνα).

Τέλος στο κυνήγι των προσφορών και των, όσο το δυνατό, καλύτερων τιμών, οι καταναλωτές σε ποσοστό 16% δηλώνουν πως έχουν αλλάξει και το κατάστημα στο οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους.

σούπερ μάρκετ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΧατζηδάκης: Η Ελλάδα από μαύρο πρόβατο αναδείχθηκε σε ευχάριστη έκπληξη για την Ευρώπη
Next Article ΤτΕ: Η κατάταξη των Βασικών Διαπραγματευτών στην αγορά ομολόγων του δημοσίου

Related Posts

Ανεξέλεγκτο ράλι: Το Bitcoin ξεπερνά τα $118,000 με +6% σε μία μέρα

11 Ιουλίου, 2025

Financial Times: Πώς η Ελλάδα επέστρεψε από το χείλος του γκρεμού

11 Ιουλίου, 2025

ΤτΕ: Παραμένουν περιορισμένοι οι κυκλικοί συστημικοί κίνδυνοι στην Ελλάδα

11 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.