Οι πρώτες ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων για το 2021 έχουν ήδη γίνει και πλέον χρησιμοποιείται ο κύκλος δοκιμών WLTP για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας. Είναι πιο ρεαλιστικός σε σχέση με τον απερχόμενο κύκλο NEDC, εμφανίζοντας υψηλότερες εκπομπές CO2 στον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου.
Προκειμένου όμως να μην υπάρξει αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των νέων ΙΧ, η νέα κλίμακα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας έχει υψηλότερο όριο για μηδενικά τέλη (έως 122 gr/km, από 90 gr/km που ίσχυε μέχρι τα τέλη του 2020).
Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας (μόνο για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη) και την κατάθεση πινακίδων λήγει στις 26 Φεβρουαρίου.
| εύρος CO2 | συντελεστής υπολογισμού |
|---|---|
| 0 - 122 | 0 |
| 123 - 139 | 0,64 |
| 140 - 166 | 0,70 |
| 167 - 208 | 0,85 |
| 209 - 224 | 1,87 |
| 225 - 240 | 2,20 |
| 241 - 260 | 2,50 |
| 261 - 280 | 2,70 |
| >281 | 2,85 |
Για όλα τα νέα ΙΧ που ταξινομούνται από την 1/1/2021 ισχύει ο παραπάνω πίνακας για τις εκπομπές CO2.

